تاریخ انتشار: 1399/11/29 17:50
کد خبر: 44449

فکری:وریا حتما کاری داشته که به سازمان لیگ رفته

سرمربی استقلال در زمان خروج از محل تمرین این تیم، در جمع هواداران عصبانی تیمش حضور یافت و مجبور شد به بخشی سوالات بی پایان آنها پاسخ دهد؛ پاسخ‌هایی البته بی پرده و جالب توجه.
فکری:وریا حتما کاری داشته که به سازمان لیگ رفته

محمود فکری که روزهای پر التهابی را در سمت سرمربیگری استقلال دنبال می‌کند، بعد از حواشی روز گذشته، در تمرین امروز مجبور شد در زمان خروج از استادیوم به سوالات هواداران پاسخ دهد. فکری که به نظر با توجه به پرسش‌های بی پایان هواداران عصبی به نظر می‌رسید، جواب‌های جالبی به آن داده است که  در ادامه می‌توانید آن را بخوانید.

قیم چه کاره باشگاه است که بیاید و حرف بزند

آقای قیم چه کاره باشگاه است که بیاید و حرف بزند؟ این مسائل ربطی به او ندارد. او کاره ای در باشگاه نیست و مثل یک آبدارچی است. پول میلیچ را ندادند و از نظر قانونی فسخ کرد و رفت. میلیچ، وریا غفوری و هر بازیکن دیگری، جزو 30 بازیکن تیم هستند و من تشخیص می دهم که چه کسی بگذارم داخل زمین و چه کسی را نگذارم. در بحث فنی این اختیار را به من می دهید که تصمیم بگیرم؟ حالا در یک بازی میلیچ را می گذارم، در یک بازی نادری را می گذارم و در بحث فنی این حق را دارم که بازیکنم بازی بدهم یا ندهم. ولی ایشان پولشان را نگرفتند، من به باشگاه گفتم که پول بازیکنان را بدهید، فرقی نمی کند، خارجی یا داخلی. اتفاقا باید در مورد خارجی ها به این موضوع بیشتر توجه شود چون از یک کشور دیگر آمده که اینجا پول بگیرد. من ایرانی ام شاید استقلالی باشم و بخواهم بخاطر استقلال پول نگیرم یا شش ما دیگر بگیرم ولی آن آقا که استقلالی نیست و آمده که پول بگیرد و بازی کند. باشگاه باید پول او را بدهد؛ الان هم پولش را بدهند و برگردانندش.

یک مربی دیگر بیاید، می خواهد معجره کند؟

آقایان سر دستیار، بازیچه یکسری پیج ها و رسانه ها نشوید. یکسری آدم ها هیچ کجا تیم ندارند و می گویند که همان ها را بگیرید؛ چرا؟ اگر خوب بودند چرا سر کار نیستند؟ اصغر قربان علی پور را که ما آوردیم، دکترای فیزیولوژی ورزشی دارد و یکی از بهترین ترینرهای ایران است اما یک نفر از او حمایت نکرد. قربان علی پوری که رسانه ای نیست و مجازی نیست، هیچکس از او حمایت نمی کند؛ X و Y و... که هیچ کجا تیم ندارند همه می گویند آنها را بیاورید. چرا عقل مان را دست یکسری کاسب می دهیم؟ من وقتی که آمدم می گفتند استقلالی ترین نیمکت را آوردی و از روز اول هم تیمم صدر جدول نبود ولی هیچکس حمایت نکرد. تیمم هفته دوم باخت، گفتند برو! چه کسی را بعد از باخت در هفته اول می گویند برو؟ من بروم و یک مربی دیگر بیاید، می خواهد معجره کند؟ چرا تیم های دیگر از مربیانشان حمایت می کنند ولی در استقلال هیچکس حمایت نمی شود؟

وریا حتما کاری داشته که به سازمان لیگ رفته

وی در پاسخ به سوالاتی در خصوص قایدی و وریا و حضور او در سازمان لیگ گفت: مهدی قایدی سرما خورده و نتوانست سر تمرین بیاید. اگر قرار باشد هم ترانسفر شود با نظر باشگاه و سرمربی وقت خواهد بود؛ فرقی هم ندارد من باشم یا کس دیگر تا زمانی که قرارداد دارد باید با نظر باشگاه جدا شود. وریا غفوری امروز سر تمرین آمد و پایش درد کرد و راهی کلینیک شد. اگر به سازمان لیگ هم رفته حتما کاری داشته است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/366joe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



فکری: از هفته دوم به دنبال برکناری من بودند