تاریخ انتشار: 1399/11/30 10:12
کد خبر: 44425

همدلی و اتحاد پرسپولیسی‌ها ستودنی است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اینکه تیمی بتواند در چهار بازی اخیر خود به پیروزی برسد نشان از همدلی، اتحاد و تلاش گروهی تمام نفرات این تیم دارد.
 همدلی و اتحاد پرسپولیسی‌ها ستودنی است

«بهزاد داداش‌زاده » روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت: عملکرد پرسپولیس در بازی‌های اخیر ستودنی بوده و این تیم امتیازات با ارزشی را به دست آورده است.

وی افزود: اینکه تیمی بتواند در چهار بازی اخیر خود به پیروزی برسد نشان از همدلی، اتحاد و تلاش گروهی تمام نفرات این تیم دارد.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس علاوه بر اینکه سه امتیازات کامل را به دست می‌آورد نمایش‌های قابل قبولی را به اجرا می‌گذارد. آمار بازی‌های قرمزپوشان نشان می‌دهد مالکیت توپ در اختیار این تیم است.

داداش‌زاده تصریح کرد: حضور مهدی ترابی و پایان محرومیت عیسی آل‌کثیر قدرت تهاجمی پرسپولیس را افزایش خواهد داد و قطعا برای هر تیمی خطرناک هستند.

وی تاکید کرد: اگرچه بازی با گل‌گهر برای پرسپولیس آسان نیست اما شاگردان یحیی گل‌محمدی این توانایی را دارند تا با بردن این تیم قهرمان نیم فصل شوند. هر چند به قهرمان نیم فصل جام نمی‌دهند و قرمزپوشان مثل همیشه در پایان فصل عنوان نخست را به دست می‌آورند.

بازیکن اسبق پرسپولیس در پایان گفت: سید جلال حسینی بازیکن فوق‌‎العاده‌ای است و با این سن و سال مثل نگینی در پرسپولیس می‌درخشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/366j6e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمرینات ویژه فنایی برای رادو با توپ یک متری!