تاریخ انتشار: 1399/12/04 18:08
کد خبر: 44176

خطیبی: مطمئن باشید با کسی تعارف نمی‌کنم/ تا الان نه لیست ورودی دادم و نه خروجی

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: مطمئن باشید به خاطر نام تراکتور با کسی تعارف نمی‌کنم و بازیکنان باید در اختیار تیم باشند.
 خطیبی: مطمئن باشید با کسی تعارف نمی‌کنم/ تا الان نه لیست ورودی دادم و نه خروجی

رسول خطیبی در حاشیه نخستین جلسه تمرینی تیم فوتبال تراکتور اظهار داشت: از مالک باشگاه، هیئت مدیره و مجموعه باشگاه تراکتور تشکر می‌کنم که من را به‌عنوان سرمربی انتخاب کردند. افتخار می‌کنم که به‌عنوان سرمربی تیم بزرگ تراکتور که زمانی خودم هم در این تیم بودم و بزرگ شدم، انتخاب شدم. از پیشکسوتان و هواداران رخصت می‌خواهم و امیدوارم در کنار هم روزهای خوبی داشته باشیم.

وی افزود: نام تراکتور از همه نام‌ها بزرگتر است. مطمئن باشید به خاطر نام تراکتور با کسی تعارف نمی‌کنم. بازیکنان و عوامل باشگاه باید در اختیار تیم باشند و ان‌شاءالله بتوانیم با تمام وجود برای تراکتور کار کنیم تا سربلند باشیم. موفقیت تراکتور باعث سربلندی هواداران خواهد بود و امیدوارم روزهای خوبی در کنار هم داشته باشیم.

سرمربی تراکتور در مورد لیست ورودی و خروجی این تیم توضیح داد: خیلی‌ نام‌ها گفته می‌شود. من تا الان نه اسمی به باشگاه دادم،‌ نه ورودی و نه خروجی. بعد از تمرین جلسه‌ای داریم و در این مورد صحبت می‌کنیم. فقط من امروز صبح به پیمان بابایی زنگ زدم و به باشگاه آمد و قراردادش امضا شد. در مورد سایر بازیکنان هم بعد از جلسه‌ای که داریم لیستم را به باشگاه خواهم داد تا به جمع‌بندی برسند. امیدواریم چند بازیکن جدید بیاوریم و یک تیم قوی و محکم برای نیم‌فصل دوم آماده کنیم.

خطیبی در پایان گفت: از مردم اراک، بازیکنان آلومینیوم، هواداران این تیم و مسئولان استان مرکزی تشکر می‌کنم. برای آن تیم هم آرزوی موفقیت می‌کنم و ان‌شاءالله روزهای خوبی داشته باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39g7ee

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمرینات تراکتور از فردا با سرمربی جدید آغاز می شود

پس لرزهای حضور خطیبی در تبریز/ از تراکتور شکایت می کنیم
مدیر تیم آلومینیوم: هیات مدیره مخالف جدایی خطیبی بود