تاریخ انتشار: 1399/12/06 21:18
یحیی مخالف قرارداد کوتاه مدت با مهاجم سانتاکلارا
کد خبر: 44077

آخرین وضعیت انتقال شهریار مغانلو به پرسپولیس

شروط موجود در مذاکره بین مهاجم ایرانی سانتاکلارا و پرسپولیس، در شرایط کنونی این انتقال را به سمت بن بست پیش برده است.
آخرین وضعیت انتقال شهریار مغانلو به پرسپولیس

 شهریار مغانلو، مهاجم ایرانی تیم سانتاکلارا که بعد از نیم فصل حضور در لیگ پرتغال اکنون بار دیگر موردتوجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است، به دلیل شروطی که بین سه طرف درگیر این قرارداد شکل گرفته، احتمالا قادر به عقد قرارداد با سرخپوشان نخواهد بود.

باشگاه پرسپولیس بعد از مشکلاتی که در نیم فصل اول برای پوشش ضعف در خط حمله خود داشت، اقدام به توافق و مذاکره با باشگاه سانتاکلارا پرتغال برای جذب شهریار مغانلو کرده است. طرفین در این رابطه پیشنهادات خود را ارائه داده‌اند که البته با توجه به درخواست مالی باشگاه سانتاکلارا و همچنین شرایط زمانی عقد قرارداد، احتمالا این موضوع به نتیجه نخواهد رسید.

مغانلو که بعد از آقای گلی در لیگ دسته اول و تیم ملوان به پیکان بازگشته بود، در فصل نوزدهم موفق شد در جمع مدعیان آقای گلی قرار گیرد. عملکرد این بازیکن در آن مقطع نیز باعث شده بود تا در پنجره زمستانی فصل گذشته نیز این بازیکن علاوه بر پرسپولیس، استقلال و تراکتور را نیز خواهان خود ببیند اما مبلغ رضایتنامه‌ای که باشگاه پیکان درخواست کرده بود، مانع از تحقق این انتقال شده بود.

در ادامه با پایان فصل، این بازیکن با توجه به پیشنهادی که از لیگ پرتغال داشت، راهی سانتاکلارا شد تا جاه‌طلبی خود را به عنوان لژیونر دنبال کند. موفقیت مهدی طارمی در لیگ این کشور و تیم ریوآوه نیز عزم او را برای حضور در این لیگ و موفقیت در آن برای دستیابی به پیراهن تیم ملی افزایش داده بود. با این حال با گذشت نیم فصل از لیگ پرتغال او بار دیگر موردتوجه باشگاه پرسپولیس برای تقویت خط حمله این تیم قرار گرفته است تا با توجه به تمایلات قلبی خود به این تیم، برای این انتقال بی میل نباشد.

مذاکرات طرفین برای این انتقال با درخواست‌هایی همراه بوده که تا این لحظه به نتیجه نرسیده است. باشگاه سانتاکلارا در خصوص این انتقال مبلغ نزدیک به 100هزار دلار درخواست کرده و قرارداد انتقالی تنها برای یک نیم فصل خواهد بود. موضوعی که با رد باشگاه پرسپولیس همراه شده است. باشگاه پرسپولیس مدعی است با توجه به حضور این بازیکن در خط حمله سرخ‌ها و موفقیت احتمالی او در لیگ قهرمانان آسیا، نباید او را بعد از آن به سادگی از دست داد و دست پرسپولیسی‌ها خیلی زود از این مهاجم کوتاه بماند.

از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس و کادرفنی این تیم معتقدند که جذب پرهزینه شهریار مغانلو می‌توان توازن را در بین بازیکنان تیم برهم بزند و نوعی گارد علیه این بازیکن بعد از حضور در این تیم را شکل دهد که باعث ناکامی او در ادامه شود. آنها در تلاش هستند که بتوانند در ادامه مذاکرات خود با باشگاه سانتاکلارا هم از نظر مبلغ رضایتنامه و هم مدت زمان قرارداد و مبلغ آنها به توافق لازم و مناسبی دست یابند.

اتفاقی که باعث شده تا در شرایطی که گمانه‌زنی‌ها از صید دوم پرسپولیس تا 24 ساعت اخیر خبر می‌داد تا این لحظه ناکام بماند. در این بین اما تلاش مدیربرنامه‌های شهریار مغانلو و این بازیکن همچنان برای دریافت رضایتنامه و توافق با باشگاه سانتاکلارا ادامه دارد و آنها امیدوارند با کم کردن مبلغ رضایتنامه شرایط را برای این انتقال فراهم سازند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2admrg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اخبار نقل و انتقالاتی|مهاجم گلزن لیگ برتری در یک قدمی پرسپولیس