تاریخ انتشار: 1399/12/07 11:05
کد خبر: 44053

نساجی با چهره دگرگون شده به میدان می آید

به نظر می رسد نساجی در دیدار نخست خود در دور برگشت لیگ برتر به نسبت آخرین بازی انجام داده با چهره دگرگون شده به میدان می آید.
 نساجی با چهره دگرگون شده به میدان می آید

این تیم در روزهای اخیر برای برطرف کردن نقاط ضعف خود خریدهای متعدد و البته خوبی داشته است. در خط دروازه سعید جلالی راد به ترکیب تیم اضافه شده است. دروازه بانی که در شهر خودرو کمتر به میدان می آمد و بیشتر میلاد فراهانی بازی می کرد اما دروازه بانی است مورد تایید هاروت مربی دروازه بان های نساجی و این مربی ارمنی بر این باور است با حضور سعید جلالی راد در اردوی نساجی مشکل این تیم در خط دروازه حل می شود.

با بازگشت محمود قائد رحمتی؛ این بازیکن در کنار اکبر صادقی می توانند در جلوی خط دفاعی نساجی جولان بیشتری بدهند. حضور مهره های تهاجمی هم در ترکیب نساجی می تواند به تاثیر گذاری حملات این تیم کمک کند. رضا دهقانی وینگر راست و چپ تیم ملی امید که پیش تر هم در سپاهان بازی کرده به همراه مرتضی آقاخان که برای بازگشت به روزهای خود امید و انگیزه زیادی دارد و هم چنین علی آل کثیر جز خریدهای نساجی در تعطیلات زمستانی بودند. به نظر می رسد نساجی در تلاش است باز هم بازیکن به ترکیب اضافه کند. از جمله محمد رضا خلعتبری که خیلی در سپاهان بازی نکرد اما هر گاه به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد یکی از چهره های انگشت نمای میدان بود.

مجید جلالی امیدوار است در دور برگشت لیگ برتر با تلفیق این بازیکنان و مهره های جوانی که به ترکیب نساجی اضافه کرده از این تیم تیمی برای بقاء بسازد و بعد از اینکه خیالش از بابت بقاء در جدول بازی ها راحت شد در ادامه برای بهبود جایگاه در جدول رده بندی بجگند. نساجی فصل گذشته هم شرایط مشابه داشت. در پایان هفته بیستم که رضا مهاجری از نساجی جدا شد تیم بیم سقوط به دسته پایین تر داشت اما در ادامه اینقدر خوب کار کرد که در رده نهم جدول رده بندی قرار گرفت. آیا تاریخ برای نساجی تکرار می شود؟

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2adm9g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عدم ثبات، بلای جان دوشت‌داشتنی‌های قائم‌شهر/ لطفا نساجی را نابود نکنید