تاریخ انتشار: 1399/12/09 01:09
مس ۲ بازیکن را برای معاوضه خواست؛
کد خبر: 43955

رد درخواست بازگشت نقی‌زاده به تراکتور

باشگاه مس رفسنجان شرایط سختی را برای انتقال هافبک خود به تراکتور داشت تا این جابجایی اتفاق نیفتد.
رد درخواست بازگشت نقی‌زاده به تراکتور

تیم فوتبال تراکتور در شرایطی تاکنون پیمان بابایی را جذب کرده که بنابر درخواست رسول خطیبی همچنان در حال انجام مذاکره با بازیکنان مد نظرش است تا مشکلاتی که در نیم‌فصل اول داشته را برطرف کند و با شرایط خوبی به استقبال دور برگشت برود.

علیرضا نقی‌زاده که اصالتا تبریزی است و پس از حضور در رده جوانان تراکتور راهی گسترش فولاد شد و همراه با این تیم صعود به لیگ برتر را تجربه کرد و مجددا در لیگ هجدهم به جمع سرخ‌پوشان فوتبال آذربایجان بازگشت و اکنون در مس رفسنجان عضویت دارد، تبدیل به یکی از گزینه‌های مدنظر این باشگاه در نقل و انتقالات زمستانی شد، اما انتقال این هافبک سابق سپاهان به تراکتور نهایی نخواهد شد.

باشگاه تراکتور طی هفته اخیر خواستار جذب علیرضا نقی‌زاده از مس رفسنجان شد، اما مسؤولان این تیم اعلام کردند در صورتی اجازه جدایی به هافبک بلندقامت خود را می‌دهند که مهدی تیکدری و میثم تیموری از تراکتور راهی رفسنجان شوند.

جواب باشگاه مس رفسنجان به نوعی برچسب غیرقابل فروش روی علیرضا نقی‌زاده زد چراکه تراکتوری‌ها نیز که با کمبود بازیکن به ویژه در خط دفاعی مواجه هستند، راضی به جدایی تیموری و تیکدری به این شکل نیستند و معاوضه همزمان این دو بازیکن با یک بازیکن نیستند تا این انتقال انجام نشود.

پیشتر رسول خطیبی در آلومینیوم اراک نیز درخواست حضور علیرضا نقی‌زاده را داشت، اما به دلیل اینکه مس رفسنجان اعلام کرد برای جدایی نقی‌زاده، خواستار حضور سید مهدی حسینی و امیرمحمد هوشمند در این تیم هستند، نقی‌زاده به جمع شاگردان خطیبی اضافه نشد و تجربه بازی دوباره زیر نظر این سرمربی را به دست نیاورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4djywd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکار بزرگ قلعه‌نویی از تبریز؛ ستاره تراکتور به سپاهان پیوست! + عکس