تاریخ انتشار: 1399/12/09 02:34
خرید دوم پرسپولیس از پرتغال
کد خبر: 43952

مغانلو - پرسپولیس: 99 درصد

جدیدترین خرید پرسپولیس از پرتغال می آید و شهریار مغانلو به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه خواهد شد.
مغانلو - پرسپولیس: 99 درصد

همانطور که از مدت ها پیش بحث و گمانه زنی درخصوص آینده کاری شهریار مغانلو مهاجم ایرانی سانتاکلارا پرتغال و بازگشت او به فوتبال ایران مطرح شده بود، این بازیکن بلند قامت در نقل و انتقالات زمستانی به پرسپولیس خواهد پیوست تا در نیم فصل دوم در جمع شاگردان یحیی گل محمدی حضور پیدا کند.

قرارداد شهریار مغانلو با پرسپولیس قرضی و به مدت 6 ماه است. این بازیکن که در فصل گذشته عضو تیم پیکان بود، با لباس خودروسازان عملکرد قابل توجهی داشت و موفق شد 14 گل برای این تیم به ثمر برساند. این درخشش مغانلو باعث شد تا او در نقل و انتقالات تابستانی راهی فوتبال پرتغال و تیم سانتاکلارا شود.

در حالیکه پیش از حضور مغانلو در فوتبال پرتغال، او مدنظر یحیی گل محمدی قرار داشت و سرمربی پرسپولیس قصد داشت از این بازیکن در تیمش استفاده کند اما مغانلو راهی پرتغال شد و پس از اینکه 13 بار برای این تیم در رقابت های لیگ و جام حذفی به میدان رفت، موفق شد یک بار با پیراهن سانتاکلارا گلزنی کند.

در حالیکه بحث بازگشت مغانلو به فوتبال ایران به اوج خود رسیده بود، باشگاه تراکتور نیز یکی از علاقه مندان به جذب این مهاجم بود ولی علیرضا رحیمی معاون باشگاه تراکتور با ارسال یک استوری در صفحه شخصی خود نوشته بود که با وجود ارائه یک پیشنهاد خوب به مغانلو، او به دلیل علاقه شخصی تیم دیگری را انتخاب کرده است.

پس از مذاکرات مدیران باشگاه پرسپولیس با همتایان خود در پرتغال، سرانجام حضور مغانلو در پرسپولیس تا حدود زیادی قطعی شده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او پس از مهدی ترابی، دومین خرید زمستانی سرخپوشان خواهد بود. باید منتظر ماند تا ساعات پیش رو خبر عقد قرارداد رسمی مغانلو با پیراهن پرسپولیس منتشر شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39g7bo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین وضعیت انتقال شهریار مغانلو به پرسپولیس
یحیی مخالف قرارداد کوتاه مدت با مهاجم سانتاکلارا