تاریخ انتشار: 1399/12/09 12:13
کد خبر: 43935

مشکلات مالی پرسپولیسی‌ها و اقدام ناکام اعتصاب

بازیکنان پرسپولیس در هفته گذشته دو بار اقدام به اعتصاب کردند که این موضوع در نهایت صورت نگرفت.
 مشکلات مالی پرسپولیسی‌ها و اقدام ناکام اعتصاب

پرونده‌ بدهی‌های باشگاه پرسپولیس باعث شده تا بازیکنان این تیم در فصل جاری موفق نشوند به خواسته خود در قبال دریافت مطالبات دست یابند. این در حالیست که طی ماه های اخیر و در گفتگوهایی که مسوولان باشگاه با برخی بازیکنان داشتند، آنها موافقت خود را با بخشیدن بخشی از مطالبات فصول گذشته خود را نیز اعلام کرده بودند و امیدوار بودند با شکل گیری این اتفاق در نهایت موفق شوند درباره مطالبات فصل جاری به نتیجه مطلوب تری دست یابند.

با این حال باشگاه پرسپولیس در ابتدا با پرونده مربوط به مطالبات برانکو ایوانکوویچ و در ادامه دستیارانش، دستیاران گابریل کالدرون و در نهایت ماریو بودیمیر، نتوانستند شرایط مناسبی برای پرداخت به بازیکنان کنونی تیم شکل دهند. بازیکنان پرسپولیس که بعد از موفقیت در لیگ قهرمانان 2020 در ادامه به صدر جدول فصل جاری نیز رسیده‌اند، تاکنون بین 20 تا 25 درصد دریافتی داشته‌اند که طبق تعهد باشگاه این مبلغ باید در ابتدای نیم فصل دوم حداقل به 60 درصد می‌رسید.

بازیکنان پرسپولیس طی هفته گذشته و در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در دو مرحله قصد داشتند نسبت به این بی توجهی باشگاه به مطالبات بازیکنان فعلی موضع گیری کرده و اقدام به اعتصاب کنند که در نهایت با صحبت‌های صورت گرفته این اقدام صورت نگرفت. در شرایطی که 48 ساعت مانده به شروع نیم فصل دوم و ناامیدی بازیکنان در شرایط کنونی به دریافت بخش دیگری از مطالبات، آنها در نظر دارند که در گفتگو با مدیران باشگاه نسبت به این موضوع، موضع گیری خود را اعلام کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kqwgv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 جدیت باشگاه پرسپولیس برای میزبانی لیگ قهرمانان