تاریخ انتشار: 1399/12/09 15:00
حسینی: ذوب جدید را همین هفته می‌بینید
کد خبر: 43926

ذوب آهن در نیم‌فصل اول به شدت اسیر بدشانسی بود/برابر فولاد برای سه امتیاز به میدان می رویم

مدافع ذوب‌آهن امیدوار است با حضور سرمربی جدیدشان شرایط بهتری پیدا کنند و از پایین جدول بالا بروند.
ذوب آهن در نیم‌فصل اول به شدت اسیر بدشانسی بود/برابر فولاد  برای سه امتیاز به میدان می رویم

سید عبدالله حسینی درباره شرایط ذوب‌آهن اظهار کرد: تمرینات خوبی را زیر نظر آقای حسینی داشتیم و کاملا آماده دور برگشت هستیم. خوشبختانه وقفه لیگ برتر به ما کمک کرد تا زیر نظر کادر فنی جدید تمریناتمان را انجام دهیم، هماهنگ‌تر شویم و به شرایط مطلوبی برسیم.

او در خصوص تاثیر حضور مجتبی حسینی در ذوب‌آهن عنوان کرد: نتایج آقا مجتبی در این سال‌ها نشان می‌دهد که  ایشان مربی تاثیرگذاری در تیم‌هایشان هستند و با توجه به اینکه قبلا هم در ذوب‌آهن بودند و با شرایط باشگاه و اصفهان آشنایی دارند، مطمئنا می‌توانند تیم را از این شرایط خارج کنند.

مدافع میانی ذوب‌آهن درباره نتایج نیم‌فصل اول این تیم و حضورشان در رده چهاردهم جدول عنوان کرد: رتبه ما را فراموش کنید و شک نکنید دو، سه هفته پس از شروع در دور برگشت دیگر ما را در این جایگاه نمی‌بینید. تمام اتفاقات، مسائل داوری، حواشی و ... در نیم‌فصلی که گذشت را فراموش کردیم و همه تیم آماده دور برگشت هستیم.

حسینی درباره اینکه گفته می‌شود احتمال جدایی‌اش از ذوب‌آهن وجود دارد، گفت: در نیم‌فصل پیشنهادات خوبی داشتم که خیلی هم جدی بود و حتی صحبت‌هایی هم با آن باشگاه‌ها انجام دادم، اما پس از بهبود شرایط تیم و حضور آقای حسینی تصمیم گرفتم در ذوب‌آهن بمانم تا در کنار هم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

در مورد دیدار ذوب‌آهن مقابل فولاد ابراز کرد: ما در نیم‌فصل اول به شدت اسیر بدشانسی شدیم و در همان بازی اول برابر فولاد در دقیقه ۹۷ با یک پنالتی بحث‌برانگیز گل خوردیم، اما حالا مصمم هستیم تا این تیم را شکست دهیم. تیم جدید ما را از این هفته می‌بینید و مطمئن غیر از سه امتیاز هدف دیگری نداریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2775gg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسینی: اخطار مقابل استقلال درست بود
توپ از پای مطهری فاصله داشت؛