تاریخ انتشار: 1399/12/09 15:22
کد خبر: 43923

واکنش سعید آذری به دل‌نگرانی ذوب‌آهنی‌ها

تیم فوتبال ذوب آهن در شرایطی برای مصاف با فولاد خوزستان آماده می شود که خاطرات خوشی در نیم فصل اول و سفر به این استان ندارد.
 واکنش سعید آذری به دل‌نگرانی ذوب‌آهنی‌ها

آنطور که پزشک تیم فوتبال ذوب آهن ادعا می کند، ویروس کرونا که در نیم فصل اول اردوی سبزپوشان را به تعطیلی کشاند، از سفر این تیم به آبادان وارد تیم شد و سبب شد تا این تیم دو هفته به قرنطینه برود.

حالا و در شرایطی که بار دیگر آمارها نشان از وضعیت نامناسب شیوع ویروس کرونا در استان خوزستان دارد، تیم فوتبال ذوب آهن باید بار دیگر و اینبار برای مصاف با فولادخوزستان به اهواز سفر کند.

این موضوع سبب شده که باشگاه ذوب آهن بیانیه ای صادر کند و از نگرانی خود بگوید.

با این حال سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با ارسال نامه‌ای به مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن، در خصوص نگرانی آن باشگاه مواردی را مطرح کرده است. در نامه مدیرعامل باشگاه فولاد به انجام اقدامات ویژه و سختگیرانه تر در ورزشگاه شهدای فولاد اشاره شده و همچنین هماهنگی جهت ورود اعضای تیم ذوب‌آهن از جایگاه CIP فرودگاه انجام شده است.

در این نامه نوشته شده است:

جناب آقای مهندس فریدونی

مدیرعامل محترم باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان

با عرض سلام و احترام

احتراماً به استحضار می‌رساند با توجه به نگرانی آن باشگاه محترم در مورد وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان خوزستان و انجام دیدار تیم فوتبال آن باشگاه به میزبانی فولاد لازم به ذکر است این باشگاه اقدامات ذیل را در نظر گرفته است:

۱_ هماهنگی در خصوص ورود : رزرو سی آی پی فرودگاه اهواز انجام شده است تا اعضای آن تیم بدون حضور در مکان عمومی مستقیما وارد اتوبوس شوند، بدیهی است هزینه‌های مربوط به عهده این باشگاه می‌باشد.

۲_ مکاتبات لازم با کمیته محترم پزشکی و فدراسیون فوتبال جهت حضور دو نفر از اعضای محترم ایفمارک از ابتدای ورود آن این جهت نظارت و اجرای پروتکل‌های بهداشتی در نسب ورود هتل، محل تمرین و استادیوم تا مرحله خروج انجام شده است.

۳_یک دستگاه خودروی حمل وسایل در محل فرودگاه حاضر خواهد بود تا بازیکنان نیاز به ورود و توقف در سالن فرودگاه را نداشته باشند؛ بدیهی است اعضای محترم تدارکات می‌بایست در مورد انتقال اسباب و وسایل تیم اقدام نمایند.

۴_ ضمنأ ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان به عنوان مجهزترین ورزشگاه ایران و کسب رتبه اول در جهت حفظ پروتکل‌های بهداشتی تدابیر ویژه‌تری برای انجام این دیدار خواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zbopb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مدیر عامل ذوب آهن:  از این صحنه ها نمی توان به راحتی عبور کرد!