تاریخ انتشار: 1399/12/12 16:54
کد خبر: 43719

قراب: استقلال نمی توانست با فکری ادامه دهد/ مجیدی بهترین گزینه است

پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید که فرهاد مجیدی بهترین گزینه برای هدایت آبی‌های پایتخت است.
قراب: استقلال نمی توانست با فکری ادامه دهد/ مجیدی بهترین گزینه است

جواد قراب پیشکسوت باشگاه استقلال درباره جدایی محمود فکری از جمع آبی‌های پایتخت، اظهار کرد: وقتی متوجه شدم که قرار است محمود فکری سرمربی استقلال شود، بسیار خوشحال شدم چون فکری عاشق استقلال است. اما شرایط طوری شد که مشکلات مدیریتی زیادی پیش آمد و فکری نتوانست با تیم هماهنگ شود. شاید بازیکنانی که در استقلال بودند هم نتوانستند خودشان را وفق دهند. گاهی حتی مربی‌های بزرگ دنیا هم نمی‌توانند خوب نتیجه بگیرند. فکری از بازیکنان قدیمی استقلال است و چیزی از ارزش‌های او کم نمی‌شود.

او ادامه داد: فکر نمی‌کنم استقلال می‌توانست با فکری ادامه دهد چون اعضای هیات مدیره بین خودشان مشکل دارند و  نمی‌دانند باید چه کسی را انتخاب کنند. فکری متوجه شده که نمی‌تواند به باشگاه کمک کند و استعفا داده است. اشکالی هم ندارد چون امثال محمود فکری در باشگاه استقلال زیاد هستند که می توانند به تیم کمک کنند. از بین گزینه‌های موجود فکر می‌کنم فرهاد مجیدی یک استقلالی دو آتشه است و در حال حاضر مناسب‌ترین گزینه برای تیم است. هواداران به دلیل سابقه او در باشگاه، او را دوست دارند و می تواند از هر لحاظ به باشگاه کمک کند. قول می دهم با آمدن ایشان و کادر جدید، تغییرات بزرگی در تیم ایجاد شود. تغییر روش بسیار تاثیر گذار است و به نظرم بهترین گزینه مجیدی است.

او در پاسخ به این سوال که آیا می توانیم از استقلال انتظار قهرمانی داشته باشیم گفت: من خودم در استقلال بازی کرده‌ام و در سخت‌ترین وضعیت‌ها توانستیم قهرمان شویم. قطعا استقلال می‌تواند قهرمان شود. ما قهرمانی را از دست نداده‌ایم و تنها شش امتیاز با صدر جدول فاصله داریم که قابل جبران است. مطمئنا با آمدن مجیدی و یک دست شدن اعضای هیئت مدیره و حمایت از مجیدی، استقلال می‌تواند نتایج خوبی کسب کند.

او در پایان گفت: از فرهاد مجیدی می‌خواهم در صورتی که سرمربی استقلال شد، از پیشکسوتان دوری نکند و اعتماد آن‌ها را جلب کند و مطمئن باشد ما پیشکسوتان خواهان موفقیت هر فردی که وارد باشگاه می‌شود، هستیم. امیدوارم استقلال با هدایت او یا هرکس دیگر که سکان هدایت تیم را برعهده می‌گیرد، در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا موفق باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vzze6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قراب: به حسینی گفتم باید خدا را شکر کنی که رقیبی به نام مهدی رحمتی داری