تاریخ انتشار: 1399/12/14 23:12
کد خبر: 43565

کلهر:سید جلال حسینی یک الگو است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عملکرد تیم پرسپولیس مقابل سایپا گفت: یکی از دلایل موفقیت پرسپولیس حضور سید جلال است.
کلهر:سید جلال حسینی یک الگو است

محمود کلهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار، در خصوص عملکرد تیم پرسپولیس در بازی مقابل سایپا اظهار داشت: پرسپولیس با داشتن بازیکنان تاثیرگذار بدون کمترین اشتباه روند رو به رشد خود را ادامه می‌دهد. حضور سید جلال حسینی سرعت این حرکت رو به جلو را افزایش داده؛ چون او بازیکنی است که نه‌ تنها رهبر کل گروه است؛ بلکه با گلزنی‌ها و دفاع‌های خوبش یک نمونه و الگو برای نوجوانان و جوانان است، اگر هم گره‌ای در تیم باشد به دست او باز خواهد شد. در کل می‌توان گفت یکی از دلایل موفقیت پرسپولیس حضور سید جلال است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به نقش تاثیر‌گذار یحیی گل محمدی در موفقیت‌های تیم پرسپولیس تصریح کرد: یحیی فوتبال با برنامه و رو به جلویی دارد که البته تمامی تیم‌هایی که یحیی داشته است با همن روند رو به جلو پیش رفته است، دقیقا شیوه ای که مناسب پرسپولیس است.

کلهر در خصوص اینکه پرسپولیس به بازیکن جدیدی نیاز دارد یا خیر، گفت: بعید می‌دانم پرسپولیس به بازیکن جدید نیاز داشته باشد و اگر از این به بعد بازیکن اضافه کند قطعا به حاشیه کشانده می‌شود، چون به اندازه کافی نیمکت‌نشین و بازیکن خوب دارد. با هیمن روند پرسپولیس ۹۰ در صد شانس قهرمانی دارد.

وی در رابطه با انتخاب رئیس جدید فدراسیون گفت: امیدوارم لیگ، با روی کار آمدن عزیز خادم ، رئیس جدید فدراسیون فوتبال بتواند مسیر خوب و درستی طی کند تا بیشتر بازیکنانمان به لیگ‌های اروپایی ترانسفر شوند که این نکته هم برای فوتبال ما و هم برای خود بازیکنان پیشرفت رو به جلویی محسوب می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qeez9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تساوی تیم امید پرسپولیس مقابل پیکان