تاریخ انتشار: 1399/12/14 23:56
کد خبر: 43560

جعفری: گل زدم، رضایتم را بدهند

هافبک نفت مسجدسلیمان امیدوار است مدیران این باشگاه با جدایی او موافقت کنند.
 جعفری: گل زدم، رضایتم را بدهند

سجاد جعفری با اشاره به تساوی نفت مسجدسلیمان برابر تراکتور اظهار کرد: پس از روزهای سختی که پشت سر گذاشته بودیم و تغییراتی که در کادر فنی تیم افتاد، تمرینات خوبی زیر نظر آقای یزدی انجام دادیم تا به بازی مقابل تراکتور برسیم ولی متاسفانه با وجود اینکه تا دقایق آخر پیش بودیم، دوباره مساوی کردیم.

او درباره اینکه گفته می‌شد در تمرینات این تیم شرکت نمی‌کرد، گفت: اصلا این موضوع درست نیست؛ من در تمام تمرینات تیم حضور داشتم ولی کارم را به‌صورت انفرادی انجام می‌دادم و فقط یک جلسه در کنار بچه‌ها کار کردم و به همین دلیل در نیمه دوم بازی با تراکتور به زمین رفتم.

هافبک نفت مسجدسلیمان در خصوص جدایی‌اش از این تیم عنوان کرد: بیش از دو هفته است که درخواستم را به مسؤولان داده‌ام که مدیران باشگاه نیز به بنده اعلام کردند بخاطر بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی و شرایط تیم، مقابل تراکتور بازی کنم و پس از آن بروم. خدا را شاهد می‌گیرم در این بازی یک ثانیه هم کم‌کاری نکردم و دیدید که یک گل زدم و یک خطای مشکوک به پنالتی هم روی من اتفاق افتاد.

جعفری یادآور شد: باور کنید بخاطر شرایط زندگی‌ام نمی‌توانم در مسجدسلیمان بمانم. دوران خوبی در این باشگاه داشتم و همیشه مورد لطف هواداران عزیز نفت MIS قرار گرفتم، اما واقعا الان وضعیت مناسبی ندارم و خواهش می‌کنم رضایت‌نامه‌ام را بدهند.

او اضافه کرد: من اهل شلوغ‌کاری نیستم؛ در تمام تمرینات هم حضور داشتم و برای تیم هم در بازی با تراکتور از جان مایه گذاشتم ولی متاسفانه همکاری لازم با من صورت نمی‌گیرد. امیدوارم با آینده من بازی نکنند و رضایتم را بدهند تا در فضایی دوستانه جدا شوم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lyyx7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 جعفری: امیدوارم نفت‌ مسجدسلیمان با جدایی‌ام موافقت کند