تاریخ انتشار: 1399/12/16 13:10
کد خبر: 43495

اختصاصی/ تساوی چندان به کار جلالی و خطیبی نمی آید/ جدال قرمزهای پرشور در تبریز

یکی از حساس ترین بازی های هفته‌ هفدهم، جدال تیمهای تراکتورسازی و نساجی است که یکی برای بقا و یکی دیگر برای رسیدن به صدر جدول تلاش‌ می کند.
اختصاصی/ تساوی چندان به کار جلالی و خطیبی نمی آید/ جدال قرمزهای پرشور در تبریز

شاگردان مجید جلالی در دیداری حساس، میهمان شاگردان رسول خطیبی هستند که تساوی برای هیچ یک از این دو تیم ارزش‌ چندانی ندارد و فقط گرفتن سه امتیاز می تواند؛ کادر فنی را، راضی کند. مجید جلالی روزی که هدایت قرمز پوشان مازندرانی را بر عهده‌ گرفت به نیت حفظ این تیم در لیگ بود و قول داده که سهمیه این استان فوتبال خیز را نگه دارد. او فعلا کارش را با سه باخت و یک تساوی شروع کرده که این نتایج اصلا راضی کننده نیست و هواداران از سرمربی باتجربه انتظاری بیش از این را دارند. با این تفاسیر که آقا معلم‌ فوتبال ایران در نیم فصل دوم نفرات جدیدی را به تیمش اضافه کرده که قطعا بازی متفاوتی از تیم او دارند و هواداران دوست دارند نساجی هرچه زودتر از از انتهای جدول جدا شود.

در سوی مقابل رسول خطیبی هم مثل خیلی از مربیان تا پیشنهاد تیم بزرگتری را دریافت کرد؛ نه، نگفت و راهی تراکتورسازی شد و از اراک به تبریز رفت تا شاید این تیم پر مهره و پر هزینه را به جایگاه واقعی اش برساند. او در بازی اول یک تساوی دقیقه نودی از نفت مسجد سلیمان گرفت و الان به دنبال پیروزی خانگی برابر نساجی قائمشهر است. خطیبی هم مثل جلالی که راهی قائمشهر شده، با هزاران امید به تبریز رفته تا بلیط ویژه خودش را نسوزاند و تیم "پرشورها" را مدعی جام کند. چون اگر این اتفاق رخ ندهد بعید است که مالک پولدار، فصل آینده او را در تبریز نگه دارد.با این تفاوت که جلالی برای بقا هدایت نساجی را برعهده گرفته ولی خطیبی برای کسب قهرمانی و اگر نشد، حداقل سهمیه آسیایی را به شهر خودش هدیه دهد. هرچند سهمیه گرفتن نیز هواداران تراکتورسازی را، راضی نمیکند و از مربی بومی انتظار قهرمانی دارند.

لازم‌ است بدانید بازی رفت دو تیم با تساوی دو بر دو به پایان رسید که گل دوم تراکتورسازی در شرایط آفساید به ثمر رسید و کلی هم حاشیه درست کرد و باعث محرومیت داور مسابقه شد. این مسابقه یک تقابل جالب دارد که روبرو شدن محمد عباس زاده با تیم سابقش است که شاید یک جورایی می خواهد نشان دهد، نامهربانی که با او کردند، حقش نبوده است. البته حضور مجید جلالی که سابقه مربیگری در تراکتورسازی را دارد نیز نکته دیگری است که باید دید او از تبریز با دست پر بر می گردد یا دست خالی؟

به قلم علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zbb8j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 جلسه واسعی با خطیبی و مدیران تراکتور برای بازگشت به جمع سرخپوشان