تاریخ انتشار: 1399/12/18 11:54
کد خبر: 43363

جدایی بازیکنان از شهرخودرو سخت‌تر شد!

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: هیچ بازیکنی بدون نامه رضایت با امضاء وطنخواه و تایید هیات فوتبال خراسان رضوی نمی‌تواند از شهرخودرو جدا شود.
 جدایی بازیکنان از شهرخودرو سخت‌تر شد!

محسن حیدری درباره شرایط تیم شهرخودرو خراسان گفت: خوشبختانه با حمایت‌های مسئولین استانی مدیریت این باشگاه در حال حاضر با نظارت اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال خراسان رضوی پیش خواهد رفت.

او ادامه داد: جلسات مختلفی را در اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات فوتبال تشکیل دادیم. با دستور استاندار محترم خراسان رضوی و حمایت دستگاه قضائی تمامی موضوعات مربوط به باشگاه شهرخودرو در کمیته انتقال و با مدیریت مستقیم آقای فتاحی مدیر کل ورزش و جوانان و نظارت هیات فوتبال خراسان رضوی انجام می‌گیرد و آقای وطنخواه نیز مسئولیت پیگیری امور جاری باشگاه را برعهده دارند.

حیدری درباره نحوه جدایی برخی از بازیکنان شهرخودرو نیز گفت: تمامی موضوعات مربوط به جدایی بازیکنان در کمیته انتقال بررسی می‌شود و این کمیته نیز با هماهنگی مهدی رحمتی سرمربی و وطنخواه مدیرعامل باشگاه نظرات خود را ارایه می‌دهد.

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی افزود: ما نامه‌ای را به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ارسال کردیم و در آن تاکید کردیم که هر بازیکنی قصد جدایی از شهرخودرو را دارد باید حتما نامه رضایت خود را که به امضا وطنخواه و تایید هیات فوتبال خراسان رضوی رسیده است به باشگاه متقاضی جذبش ارایه دهد و اگر غیر از این باشد قراردادی که می‌بندد وجه قانونی ندارد و از درجه اعتبار ساقط است. به غیر از این برای باشگاهی که چنین قراردادی را با بازیکن شهرخودرو ببندد عواقبی خواهد داشت و در کمیته تعین وضعیت باید پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: همه تلاش مسئولین استانی به آرامش رسیدن باشگاه شهرخودرو به عنوان نماینده خراسان در لیگ برتر است و انشالله با انتقال رسمی امتیاز بسیاری از مشکلات دیگری که وجود دارد نیز حل می شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oqqxg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


11 بازیکن احتمالی شهر خودرو مقابل پیکان