تاریخ انتشار: 1399/12/19 22:41
کد خبر: 43260

در اندیشه تداوم پیروزی‌ها/ذوب‌آهن شخصیتش را می‌خواهد

«سبز‌پوشان اصفهانی اندیشه‌های بزرگ را در سر می‌پرورانند»
در اندیشه تداوم پیروزی‌ها/ذوب‌آهن شخصیتش را می‌خواهد

ذوب‌آهن اصفهان پس از پیروزی حساس و مهمی که در هفته هفدهم در مقابل ماشین‌سازی بدست آورد حالا هدف مهم‌تری را پیش روی خود می‌بیند.

پس از گذراندن نیم‌فصل کابووس وار، ذوب‌آهن بدنبال انجام مأموریتی غیر ممکن برآمد و با تغییر سکان‌دار نیمکت خود، کارش را شروع کرد.

ذوبی‌ها در هفته هفدهم یک پیروزی واجب را مقابل ماشین‌سازی کسب کردند که علاوه بر جدا کردن خود از دو تیم انتهای جدول، روحیه خوبی را به تیم تزریق کرد.

اما شاگردان مجتبی حسینی هنوز در ابتدای کار خود هستند و در سیزده هفته باقی مانده باید با بیشترین تمرکز، بدنبال کسب حداکثر امتیاز باشند تا تیمشان را به جایگاه واقعی‌اش نزدیک‌کنند.

سبز‌ درفش‌های اصفهان هنوز اختلافشان با تیم‌های بالاتر بیش از سه امتیاز است و این یعنی آنها به تداوم پیروزی‌ها نیاز دارند.

ذوب‌آهن شش بازی دیگر در خانه را تا انتهای فصل پیش‌روی دارد که  فقط کسب این  امتیازات خانگی تیم را به میانه جدول نزدیک می‌کند که این امر برای آنها با توجه به شرایط نیم‌فصل اول فوق‌العاده خواهد بود هر چند که انتظار هواداران اصفهانی از ذوب‌‌آهن  با توجه به سابقه این تیم حضور در میان بالا‌نشینان است.

تداوم پیروزی در یکی دو دیدار آینده اعتماد به‌نفس  بازیکنان این تیم را احیا خواهد کرد و نقش بسیار مهمی در ادامه روند گاندو‌ها خواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lyyw6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 محمدی مهر: فقط روبرتو کارلوس گلم را تبریک نگفت