تاریخ انتشار: 1399/12/20 15:32
کد خبر: 43195

خالقی‌فر: بدشانس نبودیم پرسپولیس را شکست می‌دادیم/ به خاطر مردم آبادان مشکل صنعت نفت را حل کنند

وینگر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از مسئولان خواست به خاطر مردم آبادان مشکلات صنعت نفت را برطرف کنند.
 خالقی‌فر: بدشانس نبودیم پرسپولیس را شکست می‌دادیم/ به خاطر مردم آبادان مشکل صنعت نفت را حل کنند

رضا خالقی‌فر درباره تساوی تیمش برابر پرسپولیس گفت: ما در مجموع فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و اگر بدشانس نبودیم حتی می‌توانستیم پرسپولیس را شکست دهیم. ما برابر یک تیم بزرگ بازی کردیم که از لحاظ فنی نیازی به تعریف من ندارد. پرسپولیس در بازی‌های اخیر نتایج فوق‌العاده‌ای گرفته بود، ولی اعضای کادر فنی ما حریف را خیلی خوب آنالیز کرده بودند. ما موقعیت آنچنانی به پرسپولیس ندادیم و چند فرصت خیلی خوب هم داشتیم که با بدشانسی هدر رفت. اگر سه امتیاز را می‌گرفتیم عالی می‌شد، ولی گرفتن یک امتیاز هم از تیمی مثل پرسپولیس بد نیست.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات مالی صنعت نفت آبادان خاطر نشان کرد: همه در جریان مشکلات تیم ما قرار دارند و بازیکنان و کادر فنی بارها در این زمینه صحبت کرده‌اند. ما نتایج خیلی خوبی گرفتیم و همیشه در بین دو سه تیم اول قرار داشتیم، ولی به یکباره در چند بازی امتیازهای حساسی از دست دادیم که دلیلش نداشتن تمرکز کافی بود. به هر حال مشکلات مالی آزاردهنده است و ذهن بازیکنان را درگیر می‌کند. از مسئولان استانی این خواهش را داریم که حداقل به خاطر مردم آبادان مشکلات صنعت نفت را حل کنند. تنها دلخوشی این مردم همین صنعت نفت است و حیف است تیم ما به دلیل مشکل مالی به هم بریزد.

وینگر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد دیدار تیمش برابر پارسه در جام حذفی تصریح کرد: معمولاً بازی برابر چنین تیم‌هایی سخت است، ولی ما حریف را اصلاً دست‌کم نمی‌گیریم. هر تیمی در جام حذفی برای خودش شانس قهرمانی قائل است و ما هم بازی‌ها را با همین نیت شروع می‌کنیم که به مراحل بالاتر برویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zbkn6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس نتوانست از عمق دفاع ما عبور کند/ اهل کودتا نیستیم