تاریخ انتشار: 1399/12/20 22:38
کد خبر: 43175

قاسمی‌نژاد و قیمتی نجومی برای استقلال

مدیرعامل استقلال اعلام کرد که فرهاد مجیدی علاوه بر قاسمی نژاد، نام دو بازیکن دیگر را برای حضور در این تیم در اختیار او گذاشته است.
 قاسمی‌نژاد و قیمتی نجومی برای استقلال

موضوع حضور امین قاسمی نژاد بازیکن شهرخودرو در استقلال هنوز قطعی نشده و در حالیکه به نظر می رسید قاسمی نژاد پس از بازی با پیکان به جمع آبی پوشان بپیوندد، ولی پروسه حضور او در جمع شاگردان مجیدی طولانی شد و گفته می شود چند تیم دیگر نیز خواهان جذب این بازیکن هستند.

احمد مددی مدیرعامل استقلال در گفتگو با رادیو ایران درخصوص روند مذاکرات با مشهدی ها برای جذب قاسمی نژاد گفت: در رابطه با جذب امین قاسمی نژاد، چندین جلسه با باشگاه شهرخودرو مذاکره کردیم که متأسفانه یکی دو باشگاه فضا را غبارآلود کردند و قیمت ها را نجومی کردند.

وی پاسخ به این سوال که این دو باشگاه تراکتور و سپاهان هستند، گفت: اجازه بدهید من نگویم کدام باشگاه ها این کار را کردند ولی اینجا استقلال است. اگر بازیکنی عشق به هوادار داشته باشد، باید از خیلی از مسائل گذشت کند.

او گفت: البته ما تمام تلاشمان را می کنیم تا بهترین رویکرد قاسمی نژاد را جذب کنیم ولی بپذیرید که شرایط مالی باشگاه ما اجازه اینکه وجه رضایت نامه با آن مبلغ نجومی یا قراردادی که باشگاه دیگری پیشنهاد داده، در توان ما نیست.

مددی در مورد شرط مهدی رحمتی برای معاوضه قاسمی نژاد با عارف غلامی یا محمدحسین مرادمند به اضافه مبلغی، گفت: این خبر به هیچ وجه صحت ندارد. باشگاه شهرخودرو نه به صورت مکتوب و نه به صورت شفاهی این شرط را به ما اعلام نکرده اند که حتی اگر این شرط را داشته باشند، قطعا مورد موافقت ما قرار نخواهد گرفت.

مدیرعامل آبی پوشان درباره لیست خرید فرهاد مجیدی نیز گفت: نام دو بازیکن دیگر نیز عنوان شد و از من درخواست کردند که با این دو نفر از طریق باشگاه هایشان به صورت کاملا حرفه ای مذاکره کنیم که از همان شب گذشته مذاکرات را آغاز کرده ایم و امیدوارم به نتایج مطلوب برسیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48lqgw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رحمتی از فروش قاسمی‌نژاد به استقلال پشیمان شد؟