تاریخ انتشار: 1399/12/21 01:12
کد خبر: 43159

تجربه دردناک قشقایی جلوی چشم یحیی گل‌محمدی

تجربه دردناک قشقایی جلوی چشم یحیی گل‌محمدی

یحیی گل‌محمدی در جام حذفی مربی موفقی بوده است. او دو بار ذوب‌آهن را در این رقابت‌ها قهرمان کرد اما با پرسپولیس دو بار در این مسابقات ناکام بود. او در دوره اول حضورش در پرسپولیس در فینال جام حذفی در تهران و در ضربات پنالتی بازنده شد و در فصل گذشته این رقابت‌ها هم در بازی نیمه نهایی به استقلال باخت و به فینال نرسید.

بار اول یحیی در شرایطی قهرمانی جام حذفی را از دست داد که با بدشانسی برتری‌اش را از دست داد وگرنه شاید با آن جام در پرسپولیس ماندنی می‌شد و سرنوشت تیم بعد از او طور دیگری رقم می‌خورد.

شهریورماه امسال هم پرسپولیس در حالی بازنده شد که در طول 120 دقیقه می‌توانست برنده باشد اما به راحتی برتری‌اش را از دست داد و در پنالتی‌ها هم خارجی‌هایی مثل اوساگونا و رادوشویچ عملکرد ضعیفی داشتند در حالی که شاید اگر پرسپولیس به فینال می‌رسید تراکتور را هم شکست می‌داد و برای دومین فصل متوالی دبل می‌کرد.

پرسپولیس روز جمعه وارد جام حذفی فصل جدید خواهد شد و می‌داند که با پنج برد یک جام مهم را به دست خواهد آورد. در گام اول تیم یحیی به یک تیم لیگ دویی برخورده و بازی در زمین حریف برگزار خواهد شد اما نه کادر فنی و نه بازیکنان باتجربه این تیم حریف دسته دومی‌شان را دست کم نمی‌گیرند.

برای پرسپولیس، مس نوین کرمان یک تیم لیگ برتری است و آنها همانطور که مقابل تیم‌های لیگ برتری تمرین می‌کنند و آماده می‌شوند برای تقابل با تیم فرزاد حسین‌خانی هم آماده شده‌اند چرا که حذف توسط قشقایی شیراز دسته دومی یک تجربه تلخ اما گرانبها برای پرسپولیس در جام حذفی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kqopx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 گل‌محمدی: می‌توانستیم گل‌های بیشتری به تراکتور بزنیم/ این برد تقدیم به روح انصاریان