تاریخ انتشار: 1399/12/22 18:26
کد خبر: 43072

صعود پرسپولیس به یک هشتم نهایی جام حذفی

تیم فوتبال پرسپولیس با برتری سه بر صفر برابر مس نوین کرمان به یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران صعود کرد.
صعود پرسپولیس به یک هشتم نهایی جام حذفی

در جریان مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، تیم فوتبال مس نوین کرمان از ساعت ۱۵  میزبان پرسپولیس بود که این  دیدار در نهایت با برتری سه بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

برای پرسپولیس در این دیدار کمال کامیابی‌نیا در دقیقه ۳۸ و امید عالیشاه در دقایق ۵۹ و ۶۴ گلزنی کردند.

در ۱۵ دقیقه نخست این دیدار، پرسپولیس تیم برتر میدان بود و با فشار روی حریف قصد داشت در همان دقایق ابتدایی به گل برسد. در دقیقه ۱۶، روی یک ارسال مهدی‌خانی دروازه مس نوین کرمان را باز کرد که داور این گل را آفساید تشخیص داد و مردود اعلام کرد. دو دقیقه پس از این فرصت، مهدی‌خانی باز هم فرصت خوبی به دست آورد اما شوت او پس از برخورد با تیرک افقی دروازه راهی اوت شد.

در دقیقه ۲۴، روی یک پاس بلند، مهدی عبدی درون محوطه جریمه مس نوین با دروازه‌بان این تیم تک به تک شد و با عبور از دروازه‌بان درحالی که مقابل دروازه قرار داشت، شوت او راهی اوت شد.

در دقیقه ۳۶، ارسال در عمق برای مهدی عبدی با واکنش خوب شهدادنژاد دروازه‌بان مس نوین مواجه شد و توپ راهی کرنر شد.

در دقیقه ۳۸، مهدی ترابی از سمت چپ توپ را روی دروازه مس نوین ارسال  کرد و در ادامه کمال کامیابی‌نیا با یک ضربه سر دروازه را باز کرد.

نیمه دوم این دیدار را هم پرسپولیس هجومی آغاز کرد و سعی داشت بر گل‌های خود اضافه کند. در دقیقه ۵۸، مهدی عبدی فرصت بسیار خوبی به دست آورد اما شوت او راهی به دروزاه پیدا نکرد.

در دقیقه ۵۹، سعید آقایی با  حرکتی از سمت چپ و ارسال روی دروازه، فرصت بسیار خوبی برای امید عالیشاه ایجاد کرد او این بازیکن هم با یک ضربه سر گل دوم را برای تیمش به ثمر رساند.

در دقیقه ۶۲، امید عالیشاه حرکتی را از سمت راست انجام داد و توپ را روی دروازه مس نوین ارسال کرد اما مهدی ترابی به توپ نرسید که ضربه نهایی را بزند.

 در دقیقه ۶۴، باز هم سعید آقایی توپ را از سمت چپ روی دروازه ارسال کرد و امید عالشیاه گل سوم را با ضربه  سر برای پرسپولیس به ثمر رساند.

در دقیقه ۷۲، مهدی ترابی پشت محوطه جریمه مس نوین صاحب توپ شد و یا با یک شوت پای راست دروازه را هدف قرار داد اما شوت را با واکنش دروازه‌بان مس نوین راهی کرنر شد.

ترکیب پرسپولیس:  بوژیدار رادوشویچ، سیدجلال حسینی (۷۰ محمد انصاری)، محمدحسین کنعانی، مهدی شیری، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک (۷۸ محمد شریفی)، مهدی ترابی، امید عالیشاه (۷۸ احسان پهلوان)، مهدی عبدی (۷۰ شهریار مغانلو) و مهدی‌ مهدی‌خانی ( ۷۰ سیامک نعمتی)

ترکیب مس نوین: آرمان شهدادنژاد، امیرحسین طاهری (۶۳ حسن جرجندی)، علی خلیلی، کیان عباسپور، امیرحسین صالحی، میلاد پورصف شکن، حجت ده شیخ، عارف زینلی (۶۸ میلاد کمالی)، محمد امین کاظمیان، حسین تهامی، علیرضا قادری.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/455rl9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 داور دیدار مس نوین - پرسپولیس تغییر کرد