تاریخ انتشار: 1399/12/23 15:48
کد خبر: 43022

نوراللهی و نیمکت نشینی پس از ۵۳۰ روز (عکس)

آخرین بار که احمد نوراللهی در یک بازی داخلی روی نیمکت نشست در مهر ماه سال ۱۳۹۸ بود.
 نوراللهی و نیمکت نشینی پس از ۵۳۰ روز (عکس)

یحیی گل‌محمدی روز گذشته در دیدار مقابل مس نوین کرمان احمد نوراللهی را ۹۰ دقیقه روی نیمکت نشاند و حتی او را در بین پنج بازیکن تعویضی هم قرار نداد تا ستاره شاخص سرخ ها سهمی از گل های این تیم نداشته باشد.

احمد نوراللهی در لیگ نوزدهم و بیستم در تمام بازی ها فیکس بود و حتی یک مسابقه را هم از دست نداد تا نقش کلیدی خود را اثبات کند. او در این فصل ۱۵۱۵ دقیقه در زمین حضور داشته و اگر این روند را ادامه دهد احتمالا به مرز ۲۵۰۰ دقیقه هم خواهد رسید.

از آخرین نیمکت نشینی نوراللهی در بازی های داخلی ۵۳۰ روز می‌گذرد. او در بازی جام حذفی مقابل ماشین سازی که در مهر ماه ۱۳۹۸ برگزار شد، بازی را از روی نیمکت آغاز کرد اما در دقیقه ۷۵ وارد زمین شد. نوراللهی همچنین در بازی با الدحیل قطر هم روی نیمکت نشست تا کمال کامیابی نیا و میلاد سرلک زوج هافبک دفاعی پرسپولیس را تشکیل دهند.

01581755

در سه سال اخیر و زیر نظر برانکو ایوانکوویچ، گابریل کالدرون و یحیی گل‌محمدی، احمد نوراللهی یکی از بهترین های پرسپولیس و لیگ برتر ایران بوده و همین که در این مدت تعداد نیمکت نشینی هایش _باوجود حضور چند ستاره در پست هافبک دفاعی_ از تعداد انگشتان یک دست هم کمتر است، به وضوح نقش کلیدی او را نمایان می‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yojrb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل اول پرسپولیس به گل گهر توسط احمد نوراللهی