تاریخ انتشار: 1399/12/24 01:30
کد خبر: 42981

یاغی؟ نه اشتباه نکنید، با ویژه ترین بازیکن سرخابی آشنا شوید

در حالی که تنها چند روز از خبر جدا شدن آرمان رمضانی از جمع پرسپولیسی ها می گذرد، این مهاجم امروز به جمع استقلالی ها اضافه شد!
یاغی؟ نه اشتباه نکنید، با ویژه ترین بازیکن سرخابی آشنا شوید

آرمان رمضانی یکی از عادی ترین خریدهایی بود که پرسپولیسی ها در فصل نقل و انتقالات پیش از آغاز لیگ انجام دادند. مهاجم سخت کوش سایپا از آن دست بازیکنانی بود که بدون هیچ پیش زمینه ذهنی از سوی هواداران به پرسپولیس آمد و باید در بازی هایی که به او اعتماد می شد میخ خود را آن چنان می کوفت که تا سال ها بتواند برای سرخ ها به میدان برود و البته حمایت هواداران را نیز در کنار خود ببیند، اتفاقی که هرگز نیفتاد و بدون قضاوت درباره کیفیت این بازیکن و اعتماد یا عدم اعتماد کادرفنی به او، عمر حضور رمضانی در پرسپولیس در بهترین حالت به نیم فصل رسید و این بازیکن در سایه از جمع پرسپولیسی ها جدا شد.

چند روز پس از خروج کم سر و صدای آرمان از پرسپولیس در حالی که تصور می شد در یکی از همین روزها احتمالا باید او را در حال عقد قرارداد با نساجی قائمشهر، گل گهر سیرجان و ... ببینیم، باز هم اتفاقات در فوتبال ایران به گونه ای دیگر پیش رفت و در اقدامی ناگهانی رمضانی را در جلسه ای در حال عقد قرارداد با مدیرعامل استقلال دیده شد!

اتفاقی که اگر هیچ خروجی برای طرفین نداشته باشد حداقل می توان گفت در کنار انتقال گادوین منشا، یکی از سریع ترین انتقال ها بین سرخابی ها بود. بازیکنی که نیم فصل اول در پرسپولیس به میدان رفت و بدون هیچ وقفه ای در نیم فصل دوم لباس استقلالی ها را به تن کرد، قطعا دوران جدیدی در انتقال بازیکن حتی بین سرخابی های پایتخت را رقم زد.

هر آنچه که هست بدون هیچ قضاوت و تصمیم گیری درباره وضعیت فنی آرمان رمضانی، می توان او را ویژه ترین بازیکن رد و بدل شده بین دو باشگاه بزرگ تهرانی دانست. بازیکنی که شیب به شدت تند انتقال او بین سرخابی ها باعث می شود هرگز نتوانیم به او لقب یاغی بدهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gmk7n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خرید جدید استقلال+عکس