تاریخ انتشار: 1399/12/24 10:56
کد خبر: 42968

شیری: باید این بار ساپیا را شکست دهیم

کاپیتان نساجی می گوید امیدوار است بتوانند بعد از چند سال ساپیا را در لیگ شکست دهند.
 شیری: باید این بار ساپیا را شکست دهیم

نساجی  مازندران موفق شد بعد از مدتها به یک برد   آن هم در جام حذفی و مقابل تیم جوانان سایپا برسد  حامد شیری در این خصوص به خبرنگار ما گفت: در تر  حال بازی جام حذفی بود ما هم دوست نداشتیم به راحتی از جام حذفی  کنار برویم. با تیمی بازی داشتیم که قرار است چند روز دیگر هم با آنها بازی می‌کنیم و خیلی برای مان مهم بود که با برد از زمین بیرون بیایم. خوشبختانه توانستیم بازی را ببریم و برای بازی لیگ مقابل تیم سایپا آماده تر باشیم.

کاپیتان نساجی مازندران در مورد اینکه آیا فکر می کنند روند تیم با من ساکت الهامی بهتر شود یا خیر ادامه داد:. آقای الهامی دو روز قبل از بازی با سایپا در جام حذفی به ما اضافه شدند و وقت زیادی نداشتند که از نظر تاکتیکی بخواهند کار خاصی را انجام بدهند ولی ما توانستیم نکاتی که به ما گفته بودند به خصوص در کار دفاعی انجام بدهیم و سعی کردیم از لحاظ انگیزشی و روحی خوب کار کنیم و با روحیه وارد زمین شویم. خدا را شکر توانستیم این کار را در ضربات پنالتی به نفع خودمان تمام کنیم.

وی اضافه کرد : ما در جدول شرایط سختی داریم و باید خیلی  تمرین کنیم و با انگیزه باشیم  تا بتوانیم هرچه زودتر اوضاع را به نفع خودمان عوض کنیم . امیدوار هستیم که شرایط خوبمان برگردد.

شیری که خودش چندین سال در سایپا بازی میکرد در مورد دیدار با این تیم اضافه کرد: متاسفانه در این سه سالی که از  سایپا جدا شدم و به نساجی آمدم  در بازی‌هایی که رودررو این تیم انجام دادیم به برد نرسیدیم. فصل اول بازی ها مساوی شد و فصل دوم دو بازی رفت و برگشت را باختیم و این فصل بازی رفت زا باختیم. خودم همیشه به شخصه سعی می‌کردم در بازی هایی که مقابل  سایپا به  میدان می‌رویم با انگیزه کار کنم و همینطور هم بود و انگیزه مضاعفی داشتم. خوشبختانه بازی جام حذفی کار با برد به  پایان رسید و  امیدوارم همین روند را در لیگ هم ادامه دهیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wkz9x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 طاهرخانی به نساجی پیوست