تاریخ انتشار: 1399/12/25 15:35
کد خبر: 42882

مخالفت باشگاه و کادرفنی پرسپولیس با جدایی انصاری/ مدافع سرخپوشان فقط یک راه دارد

مدیریت باشگاه پرسپولیس طبق نظر کادرفنی تمایلی به جدایی محمد انصاری از این تیم ندارد.
مخالفت باشگاه و کادرفنی پرسپولیس با جدایی انصاری/ مدافع سرخپوشان فقط یک راه دارد

حضور محمد انصاری با لباس شخصی در محل تمرین امروز پرسپولیس مسائل مطرح شده درباره احتمال جدایی این بازیکن از جمع سرخ پوشان را قوت بخشیده است.

مدافع پرسپولیس که در این فصل و پس از رفع آسیب‌دیدگی‌اش فرصت چندانی برای بازی به دست نیاورده در صحبت‌هایی که با مسئولان باشگاه پرسپولیس داشته خواستار فسخ قرارداد خود با این تیم شده است.

این در شرایطی است که یحیی ‌گل‌محمدی در حاشیه تمرین امروز تیمش با ابراز تعجب از رفتار انصاری اعلام کرد: صحبتی با انصاری نکردم  واگر با باشگاه صحبت کرده این مسأله برایم عجیب است. در مورد جدایی او پیش‌زمینه ذهنی ندارم اما امروز صبح متوجه شدم، مثل اینکه به باشگاه رفته است. انتظار داشتم اول با من صحبت کند. 

موضع سرمربی پرسپولیس در حال حاضر مخالفت با جدایی انصاری است و مدیران این باشگاه هم طبق نظر کادرفنی با از دست دادن این بازیکن مخالفت‌ کرده اند. در این میان وی برای جدایی از جمع سرخ‌پوشان تنها یک راهکار دارد و آن هم فسخ قرارداد به شکل یک طرفه است.

ظاهرا قراردادی که در دوران مدیران قبلی با انصاری منعقد شده به وی این اجازه را می‌دهد دست به فسخ قرارداد زده و این تیم را ترک کند. در این وضعیت مدیران باشگاه پرسپولیس همچنان مخالف جدایی انصاری هستند و تنها راهی که برای جدایی وی باقی مانده فسخ یک طرفه است زیرا سرخ‌پوشان در شرایط فعلی به مدافع خود رضایت‌نامه نمی‌دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jmelk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انصاری-پرسپولیس در نقطه پایان؟
غیبت در تمرین و دلخوری یحیی؛