تاریخ انتشار: 1399/12/27 13:07
کد خبر: 42749

ابهام درباره ادامه همکاری پرسپولیس با آتیه

مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید که در سال جدید درباره ادامه همکاری با آتیه داده پرداز تصمیم گیری خواهد شد.
 ابهام درباره ادامه همکاری پرسپولیس با آتیه

 جعفر سمیعی مدیرعامل پرسپولیس درباره وضعیت قرارداد آتیه داده پرداز توضیح داد: قرارداد سه ساله است و سال اول اردیبهشت به پایان می‌رسد. هر دو طرف در حال فکر و بررسی هستیم. انشالله این قرارداد دو طرفه باشد و بتوانیم ادامه دهیم. انشالله سال آینده درباره اش صحبت خواهد شد.

وی افزود: کارگزار بیشتر از تعهداتش به وعده اش عمل کرد. ما در یک مقطع زمانی، درباره یک بند قرارداد یک اختلاف حقوقی پیدا کردیم و با جلسات زیادی که بین طرفین انجام شد، این موضوع حل شد و پس از آن هم آتیه داده پرداز به تعهداتش عمل کرد و الان هم مشکلی وجود ندارد. ما هیچ وقت آتیه داده پرداز را تحت فشار قرار ندادیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد طلب بازیکنان پرسپولیس هم گفت: بازیکنان از سال گذشته طلب‌هایی داشتند که در هیات مدیره تصمیم گرفتیم پیش از فینال با بازیکنان تسویه کنیم. تمام منابع مالی باشگاه در آن مقطع صرف پرداخت پول برانکو شده بود. ما به فکر این بودیم که منابع مالی خوبی تامین کنیم و این مبلغ را تامین کردیم. اگر آن پول سال گذشته نبود پرداختی بهتری به بازیکنان داشتیم.

سمیعی در خصوص قرارداد باشگاه پرسپولیس با کارگزار عنوان کرد: انصافات آتیه‌پرداز در این مدت همیشه از تعهداتش یک گام جلوتر بوده البته این مسأله در زمان من نبود و در زمان مدیران قبلی وجود داشت. دی ماه امسال با کارگزار به اختلاف خوردیم جلسات مختلفی گذاشتیم و به توافق رسیدیم که با قرارداد ادامه بدهیم هر دو طرف هم متعهد باشیم.

وی افزود: قسمت زیادی از پول کارگزار صرف طلب بازیکنان و بدهی‌های گذشته که قسمت اعظمی از آن بدهی برانکو بود، صرف شد. درآمد دیگری هم نداشتیم چون نوع قرارداد طوری بود که تمام منابع در اختیار کارگزار بود باشگاه نمی‌تواند درآمدزایی داشته باشد مجبور شدیم مبالغی را قرض بگیریم تا مشکلات مالی را برطرف کنیم. اگر این اتفاق نمی‌افتاد پنجره بسته می‌شد، نمی‌توانستیم بازیکنی جذب کنیم، نمی‌توانستیم طلب بازیکنان را بدهیم و... .

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس هزینه‌هایی دارد که این درآمدها آن را پوشش نمی‌دهد. برنامه‌های اقتصادی داریم و امیدواریم در سال جدید بتوانیم آنها را اجرا کنیم. با تمام مشکلاتی که داریم تلاش می‌کنیم تیم بدون کوچک‌ترین دغدغه بهترین عملکرد را داشته باشد جزو معدود تیم‌هایی هستیم که با پرواز چارتر به شهرهای دیگر می‌رویم سعی کردیم بهترین هتل، امکانات و تدارکات را برای تیم فراهم کنیم تا با کمترین دغدغه با بازی‌ها برسد و دل هواداران شاد شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/366bjj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 لحظه ورود شهریار مغانلو به باشگاه پرسپولیس