تاریخ انتشار: 1399/12/28 09:35
کد خبر: 42692

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان

آخرین دیدار سال ۹۹ پرسپولیس در آزادی و برابر نفت مسجدسلیمان برگزار خواهد شد.
ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان

پرسپولیس بعد از برتری مقابل مس نوین کرمان در جام حذفی، اکنون در بازگشت به لیگ برتر به دنبال حفظ صدرنشینی خود پیش از پایان سال است تا با ‌خیالی آسوده راهی تعطیلات نیم فصل شود.

شاگردان یحیی گل محمدی که سپاهان را نزدیک‌تر‌ از همیشه به خود می‌بینند، امیدوار با برتری برابر نفت مسجدسلیمان شرایط را برای حفظ صدرنشینی خود پیش برده و با خاطره‌ای شیرین وارد ۱۴۰۰ و ادامه جاه طلبی خود شوند.

ترکیب امروز سرخپوشان مطابق چند بازی قبلی با حضور حامد لک درون دروازه همراه خواهد بود. او بعد از نیمکت نشینی در جام حذفی بار دیگر به ترکیب بازخواهد گشت و اینبار برابر نفت مسجدسلیمان به دنبال تکرار کلین شیت در بازی رفت خواهد بود.

در خط دفاعی پرسپولیس بدون تغییر و با حضور سعید آقایی در سمت چپ، سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی زادگان در قلب دفاعی و مهدی شیری در سمت راست دفاعی برابر حریف حاضر خواهند شد.

در خط میانی اما یحیی تغییراتی در تیمش شکل خواهد داد و میلاد سرلک و احمد نوراللهی به عنوان دو مهره تاثیرگذار در‌ ترکیب اصلی حاضر هستند و مهدی ترابی اولین بازی خود در لیگ برتر و در بازگشت به این تیم را پشت سر خواهد گذاشت و در سمت دیگر هم امید عالیشاه در زمین حاضر خواهد بود. عالیشاه بعد از دبل گلزنی در جدال جام حذفی جایگاه خود را در ترکیب اصلی به دست آورده و امیدوار است با حفظ روند آمادگی‌اش، در‌ ترافیک خط میانی جایگاه خود را از دست ندهد.

در خط حمله هم شهریار مغانلو‌ اولین بازی فیکس خود در لیگ برتر را به انجام خواهد رساند. با توجه به بازی فشرده و دفاعی قابل پیش بینی از سوی نفت مسجدسلیمان، یحیی گل محمدی با بکارگیری از شهریار مغانلو به دنبال این است تا در بازی هوایی نیز شانس تیمش را برای گلزنی افزایش دهد. در کنار مغانلو نیز وحید امیری حاضر است و زوج جالب توجه پرسپولیس در خط حمله را در این بازی شکل خواهند داد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس

حامد لک

سیدجلال حسینی

محمدحسین کنعانی زادگان

مهدی شیری

سعید آقایی

میلاد سرلک

احمد نوراللهی

امید عالیشاه

مهدی ترابی

وحید امیری

شهریار مغانلو

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wkzzv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برگزاری تمرین پرفشار پرسپولیسی‌ها در ورزشگاه شهید کاظمی