تاریخ انتشار: 1399/12/29 17:11
کد خبر: 42595

حساب ویژه مجیدی بر روی مسعود ریگی/ فرهاد خوشحال از بازگشت هافبک خلاق خود

مسعود ریگی بعد از چند هفته دور بودن از میادین فوتبال با درخشش برابر ماشین سازی تبریز به میدان بازگشت.
حساب ویژه مجیدی بر روی مسعود ریگی/ فرهاد خوشحال از بازگشت هافبک خلاق خود

پس از درخشش مسعود ریگی در تیم شهر خودرو، توجه باشگاه استقلال تهران به وی جلب شد و او در تاریخ ۲ تیر ۱۳۹۸ به‌طور رسمی به این تیم پیوست و در بازی مقابل فولاد خوزستان در هفته دوم لیگ برتر اولین بازیش برای استقلال را انجام داد و رفته رفته به عنوان یکی از بازیکنان تأثیر گذار استقلال در لیگ برتر تبدیل شد. در هفته ۲۱ لیگ ۱۹خلیج فارس وی توانست با یک شوت دیدنی و از راه دور دروازه سایپا را باز کند تا تیمش ۱–۰ جلو بیافتد ولی با بدشانسی و گل به خودی فرشید باقری بازی ۱–۱ تمام شد تا سوپرگل او یک امتیاز برای استقلال در پی داشته باشد.

ریگی که سابقه بازی در تیم های فجرسپاسی و بادران تهران را هم در کارنامه خود دارد، از بدو ورود به استقلال توانسته است به یک مهره کارساز و تاثیرگذار این تیم تبدیل شود و هر وقت که به میدان آمده است، توانسته وظایف خود را به خوبی انجام دهد.

اما این هافبک که مدتی را به دور از ترکیب استقلال به سر می‌برد، به روزهای خوبش بازگشته است. او در بازی با ماشین‌سازی ۹۰ درصد پاس صحیح به هم‌تیمی‌هایش داد. او همچنین یک پاس کلیدی را برای هم تیمی‌هایش ساخت ولی از دست رفت.۶عملکرد دفاعی موفق مقابل ماشین‌سازی، خلاصه‌ای از تلاش ریگی در تبریز است.
بدون تردید زمانی که او در اوج خود قرار داشته باشد، خط میانی استقلال نیز راه می‌افتد. فرهاد مجیدی می‌تواند حساب ویژه‌ای روی این بازیکن بی‌حاشیه و درسر خدمت تیم، باز کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zb9g6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 اختصاصی/ چرا "تانک" استقلال حمایت نمی شود؟!
یادداشتی از علی مسعودی