تاریخ انتشار: 1399/12/30 21:49
کد خبر: 42534

اختصاصی/ قایدی مزد زحماتش را گرفت/ ستاره جوان به دنبال تحقق رویاها

مهدی قایدی از سوی سرمربی تیم ملی فوتبال به اردوی تیم ملی جهت دیدار با سوریه دعوت شد.
اختصاصی/ قایدی مزد زحماتش را گرفت/ ستاره جوان به دنبال تحقق رویاها

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ساعاتی قبل اسامی 24 بازیکن را به اردوی تیم ملی فراخواند تا در بازی تدارکاتی در برابر سوریه به میدان بروند.

در میان دعوت شدگان نام مهدی قایدی مهاجم جوان استقلال هم به چشم می خورد، بازیکنی که تا همین دو سال قبل با توجه به حواشی بسیاری که داشت در شرایط بسیار نامناسبی بسر می برد و شاید کم‌تر کسی دیگر به او امید داشت، اما حضور استراماچونی و کاهش حواشی این بازیکن، شرایط را بگونه دیگری رقم زد تا او بتواند با خروج از حواشی خود ساخته، به سرعت مسیر ترقی را طی نماید و به یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان دو فصل اخیر استقلال تبدیل شود.

قایدی در فصل گذشته با 10 گل زده و پاس گل‌های بسیاری که داد، نه تنها در استقلال یکی از بهترین‌ها بود بلکه در بین تمامی تیم‌های حاضر به خصوص مهاجمین، نمره بسیار قابل قبولی گرفت تا محبوبیت بسیاری در بین هواداران استقلال کسب نماید.

مهاجم جوان استقلال با دعوت به اردوی تیم ملی اولین گام را جهت تحقق رویاهایش برداشته است و باید دید و به انتظار نشست که آیا می‌تواند از این فرصت به بهترین نحو ممکن استفاده نماید، یا این که حکایت چیز دیگری خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jm5bp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قایدی در برابر ماشین‌سازی هر کاری خواست کرد/ مهدی در صدر برترین پاسورهای لیگ برتر

قایدی از فردا با استقلال تمرین می کند
با وجود عدم اصلاح قرارداد