تاریخ انتشار: 1400/01/03 17:25
کد خبر: 42415

ستاره پرسپولیس؛ پای ثابت اردوهای تیم ملی (عکس)

محمدحسین کنعانی زادگان حالا دیگر یکی از مدافعان اصلی تیم ملی به شمار می رود و در دیدار تدارکاتی برابر سوریه نیز انتظار می رود از ابتدا در ترکیب اصلی حضور داشته باشد.
ستاره پرسپولیس؛ پای ثابت اردوهای تیم ملی (عکس)

محمد حسین کنعانی زادگان

به گزارش فرتاک ورزشی، کنعانی زادگان به غیر از دوران مصدومیت طی سال های اخیر همواره یکی از نفرات ثابت تیم ملی بوده و با نمایش هایی که ارائه کرده، حالا دیگر نام او از فهرست تیم قابل چشم پوشی نیست.

این بازیکن یکبار دیگر توانایی هایش را در لیگ بیستم و در ترکیب سرخپوشان نشان داد و در کنار سیدجلال حسینی بهترین خط دفاعی لیگ را در کنار سایر عناصر دفاعی تیم یحیی گل محمدی به نام پرسپولیس زد.

قدرت بدنی بالا، پرش های بلند و قدرت سرزنی و دقت بالای پاس هایی که این مدافع دارد، او را از زمان کی روش به تیم ملی رسانده و هر سال با تجربه تر از گذشته در ترکیب تیم ملی به میدان می رود.

در این اردو شاید اگر پورعلی گنجی بود، می توانستیم درصدی به این موضوع فکر کنیم که کنعانی نیمکت نشین خواهد شد، تا مرتضی و شجاع قلب خط دفاعی تیم را در سیستم 4 دفاعه تشکیل بدهند ولی در روزهای که پورعلی گنجی باز هم به دلیل مصدومیت در اردوی تیم ملی نیست، شانس کنعانی و شجاع بیشتر از سایر رقیبان برای حضور در ترکیب اصلی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oqavl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ حامد لک؛ غایب بزرگ پرسپولیس در تیم ملی