تاریخ انتشار: 1400/01/05 16:27
کد خبر: 42336

هافبک ذوب آهن: آن پیامک باعث شد با فریدونی رفیق صمیمی بشوم

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن می گوید جدا نشدن از این تیم باعث شده تا تلاشش در ادامه مسابقات بیشتر از گذشته شود.
هافبک ذوب آهن: آن پیامک باعث شد با فریدونی رفیق صمیمی بشوم

میلاد جهانی هافبک تیم فوتبال ذوب آهن که در پنجره زمستانی نیز مورد توجه باشگاه استقلال قرار داشت، در گفتگویی با برنامه نوروز فوتبالی حرف هایش را در پاسخ به سوال حافظ کاظم مجری برنامه که از او در رابطه با مهم ترین سختی های بازی در پست هافبک پرسیده بود، گفت: مهم ترین کاری که می توانم انجام بدهم این است که در اختیار باشگاه و تیم باشم و کمک حال هم تیمی هایم.

او سپس در پاسخ به این سوال که چه انتظاری از بازیکنانی دارد که نزدیک به او بازی می کنند، بیان کرد: مهم است که زود توپ را انتقال بدهند. یک ضرب دو ضرب بازی کردن را خیلی دوست دارم و کارهای تاکتیکی ای که روی زمین انجام می شود.

جهانی در پاسخ به این سوال که میلادجهانی ذوب آهن بهتر است یا صنعت نفت آبادان توضیح داد: صنعت نفت فضای به خصوصی داشت و ذوب آهن هم فضای خوبی دارد ولی فکر می کنم در ذوب آهن شرایط برای من بهتر است. صنعت نفت و ذوب آهن بازیکنان بزرگی دادند ولی در ذوب آهن بیشتر در چشم هستم.

او سپس در مورد فضای هواداری دو تیم صنعت نفت و ذوب آهن اضافه کرد: صنعت نفت واقعا جو سنگینی دارد و همه بازیکنان در این شهر با استرس بازی می کنند. ذوب اهن جو آرامی دارد و فکر می کنم ذوب آهن برای آرامش فوتبالی ام خیلی بهتر است.

هافبک ذوب آهن در مورد تلاشش برای جدایی از ذوب آهن و اینکه آیا این ناکامی روی عملکرد او تاثیرخواهد گذاشت یا خیر عنوان کرد: اتفاقا تلاش من را چندین برابر خواهد کرد برای آینده. ذوب اهن تیمی بزرگ و ریشه دار است و بازی کردن در این تیم باعث افتخار است. مردم خیلی خوبی در اصفهان هستند و احساس آرامش دارم.

او در مورد قرارداد خود با باشگاه ذوب آهن توضیح داد: بله من قرارداد دو ساله امضا کردم ولی برای تمدید مدیربرنامه هایم باید بیاید و صحبت کند.

از میلاد جهانی در مورد پیامکی که به مجتبی فریدونی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن ارسال کرده بود نیز پرسیده شد. او در این پیامک درخواست رضایتنامه کرده بود یا در غیر این صورت افزایش قرارداد را پیش پای مدیران باشگاه قرار داده بود. هافبک ذوب آهن در واکنش به این موضوع اینطور پاسخ داد: این داستانی بود که شخصی بود. سوء تفاهم ایجاد شد. من تحت فشار بودم. خودم و مدیر برنامه هایم صحبت کردیم و این سوء تفاهم باعث شد تا با آقای فریدونی رفیق صمیمی شدیم. امیدوارم در سال های بعد هم بیشتر با اقای فریدونی کار کنیم. واقعا دوستی من و آقای فریدونی خیلی بیشتر از بازیکنان دیگر شده است.

او در ادامه و در پاسخ به این سوال که شرایط ذوب آهن در نیم فصل دوم چگونه خواهد بود، گفت: الان اردویی در اصفهان داریم و بازیکنان جدیده اضافه شده اند. من با کادر جدید و بازیکنانی که اضافه شده اند، به آینده خیلی امیدوارم.

او سپس در واکنش به این سوال که بهترین هافبک مسابقات لیگ بیستم را چه کسی می داند، عنوان کرد: فکر می کنم خودم باشم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ly567

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برگزاری اولین جلسه تمرینی ذوبی ها در سال جدید