تاریخ انتشار: 1400/01/08 22:54
از لحاظ تاکتیکی و فیزیکی از تیمم راضی‌ام
کد خبر: 42217

منصوریان: بازیکنانی آورده‌ام که عصای دستم باشند

سرمربی تیم آلومینیوم اراک ضمن اعلام رضایت از شرایط تیمش گفت: در نیم فصل دوم لیگ برتر و جام حذفی به دنبال موفقیت هستیم.
منصوریان: بازیکنانی آورده‌ام که عصای دستم باشند

علیرضا منصوریان، سرمربی اراکی‌ها در پایان این دیدار ضمن اعلام رضایت از بازیکنانش گفت: از عملکرد تیم و بازیکنانم بسیار راضی هستم. بچه‌های من تمام سعی و تلاش خود را می‌کنند و جزو تیم‌های هستند که در آن کار کردم و بازیکنانش وقت بسیاری می‌گذارند و با انگیزه فراوان تلاش عالی دارند. خدا را صد هزار مرتبه شکر، بازیکنان هم از لحاظ فیزیکی و هم از لحاظ تاکتیکی در سطح مورد قبول من قرار گرفته‌اند و انگیزه خوبی برای موفقیت در مسابقه بعدی دارند.

آلومینیوم در نقل و انتقالات زمستانی جهانبخش طاهر، علیرضا منظمی، معین عباسیان و علیرضا چراغعلی را جذب کرده است. منصوریان ضمن اعلام رضایت از جذب این بازیکنان گفت: سعی کردیم بازیکنی جذب کنیم که در نیم فصل دوم لیگ برتر و مخصوصا جام حذفی عصای دست تیم ما باشند. خدا را شکر خیلی زود با بچه‌ها رفیق شدند و شکل تیمی ما را درک کردند از این موضوع هم من خوشحال هستم و هم افراد کادر فنی.

01585624

وی بازی با فولاد را سرنوشت‌ساز دانست و گفت: من تیمم را به ارتفاع 1950 متری آوردم و تا برای جدال با فولاد نهایت آمادگی را داشته باشند. حقیقتا بازیکنانم زیر فشار تمرینات خوب دوام آوردند و تمام پلن تمرینی ما را روز به روز جلو بردند. ان‌شاالله با این روند خوبی که داریم برای جدال با فولاد آماده می‌شویم تا به لطف خداوند بردی حساس را به دست آورده و مردم خوب استان مرکزی را خوشحال کنیم.

منصوریان در پایان گفت: باید از مجموعه پالایشگاه امام خمینی شازند به خصوص مدیریت محترم آن، مهندس رمضان پور تشکر ویژه داشته باشم که مجموعه امکانات خوبی را در اختیار ما قرار دادند. هم‌چنین از مردم خوب و مهمان نواز استان مرکزی ممنون هستم که از هر شهری برای حمایت از ما سر تمرین می‌آیند و دلگرمی این روزهای من و شاگردانم هستند.

01585622


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qeawa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بررسی عملکرد آلومینیوم اراک در سال99