تاریخ انتشار: 1400/01/09 17:48
کد خبر: 42187

پرسپولیس سال ۱۴۰۰ را با برد شروع کرد

شاگردان یحیی گل‌محمدی موفق به کسب پیروزی مقابل سایپا شدند.
 پرسپولیس سال ۱۴۰۰ را با برد شروع کرد

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سایپا که خود را آماده ادامه مسابقات لیگ برتر در سال ۱۴۰۰ می‌کنند، از ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه پاس قوامین تهران در یک دیدار تدارکاتی به مصاف هم رفتند.

یحیی گل‌محمدی تیمش را با ترکیب رادوشویچ، سید جلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، سعید آقایی، محمد شریفی، امید عالیشاه، احسان پهلوان، مهدی ترابی، محمدمهدی مهدی‌خانی و شهریار مغانلو راهی زمین کرد.

سرخپوشان این بازی را تهاجمی آغاز کردند به‌طوری که در همان دقایق ابتدایی بازی یک پنالتی به دست آمد و مهدی ترابی در دقیقه دوم بازی این ضربه پنالتی را برخلاف جهت شیرجه محمدحسین منادی وارد دروازه سایپا کرد.

بازیکنان پرسپولیس در ادامه پرسینگ شدیدی روی تیم سایپا اجرا کردند و همچنین ارسال‌های پیاپی روی دروازه تیم میزبان انجام شد، اما شاگردان گل‌محمدی به گل‌های بیشتر دست پیدا نکردند.

از طرف دیگر تیم سایپا هم دو ضد حمله سریع داشت که با پوشش مناسب مدافعان پرسپولیس این حملات به نتیجه نرسید.

نیمه اول با برتری یک بر صفر پرسپولیس همراه بود و سرخ‌پوشان با تک گل مهدی ترابی موفق به کسب پیروزی ۴۵ دقیقه‌ای شدند.

زمان استراحت بین دو نیمه ۱۰ دقیقه بود و در حالی که بازیکنان سایپا به رختکن رفتند، شاگردان یحیی گل‌محمدی در زمین باقی ماندند.

در نیمه دوم بازیکنان نیمکت نشین پرسپولیس به گرم کردن خود پرداختند و علی شجاعی که در نیمه دوم به جای امید عالیشاه به بازی آمده بود، با گرفتن کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

همچنین در نیمه دوم مهدی مهدی‌خانی از زمین بیرون رفت و مهدی عبدی به جای او وارد زمین شد و با اخراج علی شجاعی و با هماهنگی کادر فنی دو تیم، علی خدایی به جای این بازیکن در زمین حضور پیدا کرد. ضمن اینکه مهدی مهدی‌خانی که در نیمه دوم از زمین رفته بود مجدداً به زمین آمد و به جای شهریار مغانلو در ترکیب تیم قرار گرفت.

در اواخر بازی و به دلیل حملات تیم سایپا، توان دفاعی پرسپولیس به خوبی محک خورد که دروازه رادوشوویچ باز نشد و در نهایت این بازی تدارکاتی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oqa7g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب پرسپولیس مقابل سایپا مشخص شد