تاریخ انتشار: 1400/01/11 17:16
حمایت هواداران ادامه پیدا کند؛
کد خبر: 42112

آقایی: فولاد بازی سختی قبل از آسیا دارد

مهاجم آلومینیوم امید زیادی به کسب پیروزی تیمش در دیدار برابر فولاد دارد.
آقایی: فولاد بازی سختی قبل از آسیا دارد

 میثم آقایی درباره اردوی اخیر آلومینیوم اظهار کرد: با توجه به وقفه بازی‌ها کادر فنی صلاح دیدند این اردو را انجام دهیم که به نظرم شرایط خیلی خوبی برای ما به وجود آورد. هماهنگی بازیکنان با تفکرات آقای منصوریان و کادر فنی جدید بیشتر شد و به انسجام تیمی بهتری رسیدیم.

او ادامه داد: درست است که ما دو برد قبل از تعطیلات داشتیم، اما نیاز به چنین وقفه‌ای بود تا دوباره به شرایط روحی و تاکتیکی مناسب برگردیم و با هماهنگی بهتری فصل را دنبال کنیم. تمرینات سختی در ارتفاع بالای شهر مهاجران پشت سر گذاشتیم و کاملا آماده مسابقات لیگ برتر شدیم.

مهاجم با تجربه آلومینیوم در خصوص دیدار فردا مقابل فولاد عنوان کرد: بچه‌های تیم همه آماده هستند تا مثل بازی رفت نمایش خوبی برابر این تیم داشته باشند و سال جدید را با برد شروع کنند. فولاد نماینده ایران در آسیاست و پس از بازی با ما دیدار حساسی در لیگ قهرمانان دارد که برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم، اما ای‌کاش این هفته با آلومینیوم بازی نمی‌کردند چون بازیکنان ما برای رسیدن به پیروزی در این مسابقه انگیزه بالایی دارند!

آقایی ضمن درخواست از هواداران آلومینیوم برای حمایت از این تیم عنوان کرد: ما سال گذشته پشتیبانی تماشاگران را در تمام مسابقات همراه خود داشتیم و اتحاد آنها کمک زیادی به روند امتیازگیری تیم ما داشت. امیدوارم در سال جدید و ادامه فصل هم حمایت آنها را همراه خود داشته باشیم تا بازیکنان آلومینیوم هم آنها را خوشحال کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ly5wk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آقایی با آلومینیوم اراک تمدید کرد

میثم آقایی تا اطلاع ثانوی از همراهی آلومینیوم محروم شد
تبعات حواشی بعد از بازی هوادار-آلومینیوم؛

میثم آقایی در اختیار باشگاه قرار گرفت!
اختصاصی/از سیر تا پیاز جریان دوری کاپیتان اراکی ها از ترکیب؛