تاریخ انتشار: 1400/01/15 16:36
کد خبر: 41941

پس از اعلام شکایت پرسپولیس از پدیده؛ باشگاه پیکان: ۱۷ اسفند به حضور فلاحیان اعتراض کردیم

مشاور حقوقی باشگاه پیکان اعلام کرد این باشگاه در تاریخ ۱۷ اسفند ماه ۹۹ نسبت به استفاده از بازیکن غیرمجاز توسط پدیده مشهد اعتراض کرده است.
 پس از اعلام شکایت پرسپولیس از پدیده؛ باشگاه پیکان: ۱۷ اسفند به حضور فلاحیان اعتراض کردیم

ناصر ارضی در گفت‌وگو با روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ورزشی ایران خودرو (پیکان) با اشاره به شکایت این باشگاه از پدیده مشهد (شهر خودرو) بابت استفاده از بازیکن غیرمجاز اظهار داشت: در تاریخ 17 اسفندماه سال 99 شکواییه خود را در این خصوص به ریاست محترم سازمان لیگ فوتبال ارائه کرده بودیم.

وی ادامه داد: در جریان برگزاری دیدار تیم‌های پدیده -تیم میزبان- و پیکان -تیم میهمان- در هفته هجدهم لیگ برتر به تاریخ 16 اسفند 99 مطلع شدیم که تیم محترم پدیده از یک بازیکن غیر مجاز به نام محمدرضا فلاحیان استفاده کرده است. حسب اذعان مسئولان باشگاه نود ارومیه مشارالیه، دارای قراردادی معتبر با این باشگاه لیگ یکی بوده است.

مشاور حقوقی باشگاه پیکان در توضیح دلیل تخلف باشگاه پدیده خاطرنشان کرد: بر اساس کسب اطلاع ما، باشگاه نود ارومیه هیچگونه فسخ یا رضایتنامه‌ای برای ایشان صادر نکرده است و برگه فسخ ارائه شده توسط بازیکن به سازمان محترم لیگ، فاقد مهر و امضای مجاز و معتبر باشگاه بوده و واجد اثر قانونی نیست.

ارضی درباره زمان شکایت باشگاه پیکان از پدیده و محمدرضا فلاحیان تأکید کرد: باشگاه پیکان در جهت احقاق حقوق خود به محض اطلاع از این موضوع شکواییه‌ای را در تاریخ 17 اسفند ماه 99 به ریاست محترم سازمان لیگ ارائه و مستنداً به ماده 61 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال از کمیته محترم انضباطی فدراسیون به عنوان رکن قضایی فدراسیون رسیدگی و صدور رأی شایسته را استدعا کرد.

 

 باشگاه پرسپولیس روز گذشته و به دنبال شکایت پدیده از حضور عیسی آل‌کثیر در ترکیب این تیم، شکایتی را نسبت به حضور فلاحیان در ترکیب تیم پدیده مطرح کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qe6kn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باشگاه پرسپولیس از پدیده شکایت کرد