تاریخ انتشار: 1400/01/18 13:28
کد خبر: 41782

مطهری: وقتی سیدجلال هم فرصت گل دارد، یعنی موفق هستیم/ به حرف والورده رسیدم!

مربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم فرصت گلزنی ایجاد می‌کند و گل نزدن مهاجمان جای نگرانی ندارد.
مطهری: وقتی سیدجلال هم فرصت گل دارد، یعنی موفق هستیم/ به حرف والورده رسیدم!

حمید مطهری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نساجی مازندران اظهار کرد: نساجی همیشه برای من تداعی کننده حس قشنگ است. آن‌ها هواداران خوبی دارند که فکر تیمشان هستند. برای این تیم به غیر از بازی فردا آرزوی موفقیت می‌کنم. تمام مسائل فنی تیم نساجی را رصد کردیم و می‌دانیم در چه فازهایی کار می‌کنند و سعی می‌کنیم در آن آیتم‌ها کار کنیم و امروز هم روی نکات فنی کار می‌کنیم. امیدوارم بازی قابل احترامی انجام بدهیم و در نهایت سه امتیاز را کسب کنیم.

وی افزود: برخی می‌گویند پرسپولیس از فرصت‌های خود استفاده نمی‌کند اما اول فصل هم گفتم صبور باشید. این تیم آمد و حتی قهرمان نیم فصل شد و به فینال آسیا رسید. تیمی که سید جلال حسینی در آن و در موقعیت گلزنی قرار می‌گیرد، از نظر تاکتیکی تیم موفقی است. گاهی فرصت‌ها به گل تبدیل نمی‌شود اما خواهش می‌کنم فشار را از روی بازیکنان خط حمله ما بردارید. ما تلاش می‌کنیم با تلاش بیشتر، بهتر کار کنیم تا گل‌های زده را بیشتر کنیم.

او همچنین گفت: بازیکنان ما با دل و جان کار کردند و می‌توانم بگویم کمترین دریافتی را داشتیم اما به خاطر پیراهن پرسپولیس بازیکنان زحمت کشیدند و جنگجو و مبارزه‌گر بودند. باشگاه در تلاش است اما این موضوع باید حل شود که بازیکنان با دغدغه کمتری بازی کنند.

مطهری به غیبت هواداران در بازی‌های لیگ اشاره کرد و گفت: والورده مربی فصل قبل بارسا گفته بود بدون تماشاگر بازی کردن خیلی وحشتناک است و من الان به حرف او رسیدم. اگر هواداران بودند کار را برای ما ساده‌تر می‌کردند. از زمانی که ما هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفتیم، هواداران نبودند و فقط در دو بازی از حضور آن‌ها بهره بردیم. نقش هواداران مهم و کلیدی است و دوست دارم انرژی بفرستند تا با روحیه بازی کنیم. بازی در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی مثل این است که فیلم خوبی به نمایش در بیاید اما تماشاگری نداشته باشد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره فرصت‌ سوزی مهاجمان پرسپولیس هم گفت: اگر در شرایط بازی موقعیت درست نکنید و یا در یک بازی فرصت گل نداشته باشید اما با ضربه ایستگاهی به گل برسید و برنده شوید، باید نگران آن تیم بود اما وقتی در شکل بازی موقعیت گل ایجاد می‌کنید، این جای نگرانی ندارد و با تمرین بیشتر این نقیصه برطرف خواهد شد. انتقادی که با استدلال و منطق باشد ما را ناراحت نمی‌کند چون باعث پیشرفت می‌شود اما اینطور نباشد که کورکورانه انتقاد کنیم.

وی درباره وضعیت سید جلال حسینی و فرشاد فرجی هم گفت: سید جلال حسینی مشکلی ندارد و فقط یک درد کوچک داشت. فرشاد فرجی هم باید دوباره آزمایش بدهد و اگر تستش خوب باشد، می‌توانیم از او استفاده کنیم.

او همچنین درباره اینکه چرا ترکیب پرسپولیس یک شب قبل از بازی در رسانه‌ها منتشر می‌شود هم گفت: ما همیشه سعی کرده‌ایم تمرکزمان روی کار خودمان باشد و ارکان باشگاه پیگیر این موضوع هستند اما در کل کار قشنگی نیست. تیم‌های بزرگ هم ترکیبشان مشخص است و اینگونه نیست بگوییم ترکیب لو رفته است و ما روی این موضوع حساسیت نداریم. با این حال درخواست ما این است که باشگاه پیگیری کند و این موضوع جز وظایف ما نیست.

مطهری همچنین درباره مشکلات سفر به هند هم گفت: در این زمینه باشگاه تنها بوده و فدراسیون هم کمکی نکرده که ویزا بگیریم. با تلاش و پیگیری ارکان باشگاه مشکلات ما به حداقل رسیده است اما توقع ما این است که بیشتر کمک کنند که اینگونه مشکلات را نداشته باشیم.

او درباره محرومیت یحیی گل‌محمدی در دیدار برابر نساجی هم گفت: کادر فنی پرسپولیس کمترین حاشیه را دارند و جنتلمنانه رفتار می‌کنند اما گاهی برخی مسائل اجتناب ناپذیر است. من هم محروم بودم اما به جرات می‌گویم از ۴ کارتی که گرفتم، ۳ کارت درست نبود. از ناظران و داوران چهارم می‌خواهم با دقت و منصفانه‌تر کار کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jmyro

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مطهری: بازیکنان پرسپولیس شخصیت قهرمانی دارند