تاریخ انتشار: 1400/01/21 08:48
کد خبر: 41626

عملکرد مجیدی قابل انتقاد نیست!

پیشکسوت آبی پوشان گفت: به عملکرد فرهاد مجیدی در استقلال نمره قبولی می‌دهم و برای صعود تیم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان شانس خوبی قائل هستم.
عملکرد مجیدی قابل انتقاد نیست!

محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار با اشاره به تساوی خانگی آبی پوشان مقابل پیکان گفت: اگر این بازی در حالت عادی برگزار شده بود، می‌شد از عملکرد تیم انتقاد کرد. اما با توجه به اینکه تعدادی از بازیکنان به کرونا مبتلا شده بودند و تعداد قابل ملاحظه‌ای از بازیکنان تیم روزهای زیادی تمرین نداشتند، جای انتقاد نمی‌ماند.

وی اضافه کرد: باوجود این شرایط، باز هم استقلال برتری محسوسی نسبت به پیکان داشت و چه بسا اگر بازی بسته و کاملاً تدافعی پیکان نبود، فرهاد با ۳ امتیاز کامل بازی از میدان خارج می‌شد.

عضو پیشین کمیته فنی آبی پوشان تاکید کرد: عملکرد فرهاد مجیدی در مجموع این چهار بازی قابل قبول است و می‌توان به او نمره قبولی داد. این را هم در نظر بگیرید که او هنوز فرصت زیادی برای کار کردن با تیم نداشته و در اصلی‌ترین زمان که تعطیلات نیم فصل است، کرونا به اردوی تیمش زد و فرصت آماده سازی نیم فصل را گرفت. با اینکه بین استقلال و صدر جدول فاصله ایجاد شده، اما این فاصله قابل جبران است و آبی پوشان شرایط قهرمانی در این فصل را دارند.

نوری در خصوص حضور آبی پوشان در لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: با توجه به فرصتی که تا آغاز این بازی‌ها مانده، تیم به شرایط مطلوب بدنی خواهد می‌رسد. با اینکه تیم‌های خوب و مدعی در گروه سوم قرار دارند، اما شاگردان مجیدی شانس قابل ملاحظه‌ای برای صعود از گروه خود دارند. منوط به اینکه بازیکنان ما در حد نام و آوازه خودشان در این میدان حضور پیدا کنند.

عضو سابق هیات امنای آکادمی آبی پوشان در خصوص شرایط تیم‌های پایه و آکادمی گفت: ابتدای حضور آقای مددی به عنوان مدیرعامل قرار بود من به همراه آقایان علی جباری، خسرو حیدری و آرش برهانی اعضای هیات امنای آکادمی باشیم و حتی جلساتی هم در این خصوص برگزار کردیم و آقای مددی جلوی خود ما به آقای فریاد شیران گفت باید زیر نظر هیات امنا کار کنی.

وی بیان داشت: فریاد شیران از دوستان قدیمی من است و برایش احترام زیادی قائل هستم، اما شخصاً بنا به دلایلی از همان ابتدا با حضور ایشان به عنوان مدیر آکادمی موافق نبودم و این عدم موافقتم را ابراز کرده و حتی آن را رسانه‌ای کردم تا بعدها مشکلی ایجاد نشود.

نوری خاطرنشان ساخت: اما وقتی کار جدی تر شد، رفتارهایی از آقای مددی مشاهده کردم که برایم مشخص شد در صدد حذف هیات امنا است تا خودش شخصاً با آقای فریاد شیران برای اداره آکادمی سیاستگذاری کند. در صورتی که کار هیات امنا نظارت بر آکادمی است. من احساس کردم شاید آقای مددی دوست ندارد از سوی ما بر کار آکادمی نظارتی باشد و برای همین رفتاری با ما انجام داد تا اصلاً هیات امنای جدید شکل نگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/277lg6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نوری: امسال حاشیه بزرگترین رقیب استقلال برای قهرمانی است