تاریخ انتشار: 1400/01/22 21:18
جدال فکری و نویدکیا در نقش جهان
کد خبر: 41534

طلایی پوشان اصفهان همچنان بدون ترمز در کورس برای قهرمانی/نفت مسجد سلیمان در مصاف با میزبان پر قدرت اصفهانی

در چارچوب رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های فوتبال سپاهان فردا از ساعت ۱۷:۳٠ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان نفت مسجد سلیمان خواهد بود.
طلایی پوشان اصفهان همچنان بدون ترمز در کورس برای قهرمانی/نفت مسجد سلیمان در مصاف با میزبان پر قدرت اصفهانی

از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال رقابت حساس دوشنبه به قضاوت کوپال ناظمی در حالی بین سپاهان و نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود که با توجه به کورس سپاهان در صدر جدول، نگاه‌های زیادی به این بازی است. سپاهان که با توجه به پیروزی پرسپولیس صدر جدول را با یک بازی کمتر از دست داده، امیدوار است با پیروزی در دیدار خانگی برابر نفت مسجد سلیمان دوباره به صدر جدول بازگردد.

 در نیم فصل اول رقابت های لیگ بیستم سپاهان در هفته پنجم با نتیجه ۳ بر یک در مسجد سلیمان مغلوب نفت شد تا دومین باخت خود را در عرض ۵ هفته ابتدایی تجربه کرده باشد. با این حال با توجه به فرم کنونی دو تیم، شانس سپاهان برای پیروزی در بازی فردا بسیار بالا است و شاگردان محرم می‌توانند با برد در این بازی هم به صدر جدول بازگردند و هم انتقام شکست دور رفت را از نفت بگیرند. سپاهان که این هفته‌ها روزهای خوبی را سپری می‌کند به هماهنگی مطلوبی برای مصاف با رقبا رسیده تا پس از سال‌ها رویایی قهرمانی را برای هوداران زردپوشان اصفهانی تعبیر کنند.

در سوی مقابل نفت مسجدسلیمان بعد از تغییراتی که روی نیمکت خود پس از شکست هفته گذشته مقابل نساجی با کناره‌گیری داریوش یزدی داشت، محمود فکری را به عنوان سرمربی انتخاب کرد تا شاید با تفکرات فکری بتواند کمی اوضاع خود را در جدول رده‌بندی سروسامان دهد، نفت در چهار دیدار هفته طی شده از نیم فصل دوم، ۲ شکست و ۲ تساوی داشته و از این هفته با سرمربی جدید خود یعنی محمود فکری به مسابقات ادامه می‌دهد، اتفاقی که شاید در این بازی به ضرر سپاهان باشد زیرا حضور سرمربی جدید می‌تواند از لحاظ انگیزشی شوک مثبتی برای بازیکنان جوان نفت باشد.

نفت مسجد سلیمان در حالی به مصاف سپاهان می‌آید که دو هفته پیش نیز در شرایطی مشابه این بار در تهران به مصاف پرسپولیس رفته بود، در آن دیدار نفت که با جدایی مجتبی حسینی روی نیمکت أوضاع جالبی نداشت نمایش نسبتاً خوبی داشت و حتی می‌توانست از پرسپولیس امتیاز بگیرد اما در نهایت آن دیدار با گل دقایق پایانی، با پیروزی ۲ بر یک پرسپولیس به پایان رسید.

سپاهان که هفته گذشته ششمین برد متوالی خود در لیگ برتر را جشن گرفت، با توجه به شرایط نفت نیم نگاهی نیز به برد پر گل و افزایش تفاضل گلش دارد تا در رقابت فشرده با پرسپولیس، از نظر تفاضل گل در موقعیت بهتری قرار بگیرد.

سپاهان در حالی به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌رود که شایان مصلح به علت مصدومیت و محمد محبی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد اما محمدرضا خلعتبری از بند مصدومیت رها شده است و در دسترس نویدکیا خواهد بود.

دیدار تیم‌های سپاهان و نفت مسجد سلیمان

دوشنبه، ۲۳ فروردین ۱۴۰۰، ساعت ۱۷:۳٠

از شبکه های ورزش و اصفهان پخش زنده خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jmyez

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بررسی عملکرد سپاهان در سال 99| اوجگیری زردپوشان اصفهان با زوج ساکت-نویدکیا