تاریخ انتشار: 1400/01/23 19:46
کد خبر: 41480

مربی گل‌گهر: با یک بازی مقتدرانه و قابل احترام پیروز شدیم/ مدیران پیکان درس بزرگی به فوتبال دادند

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان از عملکرد بازیکنان این تیم در دیدار با خودروسازان و نیز از مدیران باشگاه پیکان تمجید کرد.
 مربی گل‌گهر: با یک بازی مقتدرانه و قابل احترام پیروز شدیم/ مدیران پیکان درس بزرگی به فوتبال دادند

جلال امیدیان پس از پیروزی 2 بر صفر گل‌گهر سیرجان مقابل پیکان اظهار داشت: به بچه‌های تیم درود می‌فرستم که از دقیقه یک تا پایان مسابقه، با تمرکز بسیار بسیار بالا بازی کردند. آنها سختکوش بودند، روی هر توپی سختگیری کردند و برنامه‌های ما را در تمرینات هفته گذشته، به نحو احسن در بازی پیاده کردند. به نظرم گل‌گهر با یک بازی مقتدرانه و فوتبال قابل احترام پیروز شد.

وی با تمجید از رقیب گل‌گهر بیان کرد: به تیم پیکان خسته نباشید می‌گویم که در این فصل تیم بسیار سختکوشی از خود نشان داده‌اند. اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه پیکان در پایان بازی با اینکه شکست خورده و شاید ناراحت بودند، کنار قلعه‌نویی آمدند و در رختکن به ما خسته نباشید گفتند. این کار درسی بسیار بزرگ برای ما و فوتبال است که در ادامه راه به ما کمک می‌کند.

مربی گل‌گهر سیرجان در مورد نزدیکی این تیم به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: کیفیت تیم ما از ابتدای فصل مشخص بوده و همه اذعان داشته‌اند که گل‌گهر تیم باکیفیت لیگ برتر است. نتایج خوبی گرفتیم و انتظارات از ما بالا رفت. در ادامه راه، مشکلاتی چون اشتباهات داوری، عدم تمرکز بازیکنان و بدشانسی گریبانگیر ما شد. بدشانسی بخشی از فوتبال است و شانس در فوتبال بسیار دخالت دارد.

امیدیان با یادآوری این موضوع که گل‌گهر سیرجان، دومین فصل خود را در مسابقات لیگ برتر تجربه می‌کند، خاطرنشان کرد: گل‌گهر تیمی نوپاست که انتظارات را در نیم‌فصل اول بالا برده است. در کل حضور قلعه‌نویی باعث افزایش انتظارات می‌شود. با این حال تیم ما کیفیت خوبی دارد و به دنبال فوتبال مالکانه هستیم. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و به دنبال اتفاقات خوب نیز هستیم. با این حال به دنبال فشار و افزایش انتظارات نیستیم. مطمئنم نتیجه امروز در ادامه راه، خیلی به ما کمک می‌کند.

وی درباره بازی نکردن فرشید باقری و امین پورعلی گفت: باقری می‌توانست کنار تیم باشد، اما روی او ریسک نکردیم. فرشید باقری بازیکنی بزرگ است و در ادامه راه به ما کمک می‌کند. منتظر بودیم مصدومیت او به صورت کامل برطرف شود. فکر می‌کنم پورعلی را برای بازی بعدی داشته باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3emyyp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمرینات سایپا تعطیل شد