تاریخ انتشار: 1400/01/28 23:02
کد خبر: 41165

طوفان ۱۲ دقیقه‌ای پرسپولیس کار الریان را یکسره کرد/پرسپولیس مزد شجاعت یحیی را گرفت/ روز فراموش نشدنی برای مغانلو

تیم پرسپولیس با پیروزی مقابل الریان قطر به صدرنشینی مقتدرانه خود در گروه E لیگ قهرمانان آسیا ادامه داد.
 طوفان ۱۲ دقیقه‌ای پرسپولیس کار الریان را یکسره کرد/پرسپولیس مزد شجاعت یحیی را گرفت/ روز فراموش نشدنی برای مغانلو

تیم فوتبال پرسپولیس ایران در دومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 21:30 امروز (شنبه) در ورزشگاه فاتوردا شهر گوای هند به مصاف الریان قطر رفت که این مسابقه با پیروزی 3 بر یک شاگردان یحیی گل‌محمدی خاتمه یافت. تیم پرسپولیس با برتری در این مسابقه شش امتیازی شد و مقتدرانه در صدر جدول گروه E قرار گرفت.

در این مسابقه ابتدا نایف در دقیقه 19 گل اول را برای تیم الریان به ثمر رساند، اما در ادامه شاگردان گل‌محمدی با شروع طوفانی در نیمه دوم در دقیقه 47 توسط کامیابی‌نیا و در دقایق 49 و 57 توسط مغانلو شهریار سه بار دروازه حریف قطری را باز کردند. شاگردان گل‌محمدی با بازی شجاعانه در نیمه دوم صاحب سه امتیازی ارزشمند شدند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، امید عالیشاه (85 - مهدی عبدی)، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی (77 - میلاد سرلک)، مهدی ترابی (85 - علی شجاعی)، کمال کامیابی‌نیا، احسان پهلوان (77 - مهدی شیری)، وحید امیری، شهریار مغانلو (61 - عیسی آل‌کثیر) و سیامک نعمتی.

ترکیب الریان: فهد یونس، محمد علاالدین، شجاع خلیل‌زاده، فرانک کوم، دامه ترائوره، خالد مفتاح، یاسین براهیمی، عبدالعزیز حاتم، ابراهیم مسعود، نایف الحضرمی، یوهان بولی.

داور: تانتاشف ایلگیز ازبکستانی

نیمه اول

دقیقه 3: نفوذ و پاس در عرض وحید امیری به مغانلو این بازیکن را در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان الریان قرار داد، اما ضربه او به تیر دروازه حریف قطری برخورد کرد. البته کمک داور پیش از ضربه مغانلو آفساید او را در این صحنه اعلام کرده بود.

دقیقه 7: محمد علاالدین از تیم الریان به دلیل خطا روی عالیشاه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 19: نایف الحضرمی به دنبال ضربه ایستگاهی اعلام شده روی دروازه پرسپولیس با یک ضربه سر گل اول الریان را وارد دروازه پرسپولیس کرد.

دقیقه 24: مهدی ترابی با یک حرکت انفرادی خلیل‌زاده را از پیش رو برداشت، اما ضربه او در دستان دروازه‌بان الریان قرار گرفت.

دقیقه 30: شوت مغانلو از داخل محوطه جریمه به شکلی خطرناک و با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 39: چرخش خوب مغانلو و شوت این بازیکن بازهم توسط فهد یونس به کرنر فرستاده شد.

دقیقه 44: ضربه سر بسیار خطرناک سیدجلال حسینی روی ارسال زیبای سیامک نعمتی را دروازه‌بان الریان به شکلی خطرناک دور کرد تا این موقعیت سرخپوشان نیز از دست برود.

دقیقه 1+45: ضدحمله خطرناک بازیکن الریان باز هم این تیم را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد، اما ضربه براهیمی را لک به خوبی برگشت داد.

نیمه دوم

دقیقه 47: کمال کامیابی‌نیا روی کرنر ارسالی مهدی ترابی در همین دقایق ابتدایی نیمه دوم گل خورده پرسپولیس را جبران کرد.

دقیقه 49: شهریار مغانلو شروع طوفانی پرسپولیس را در نیمه دوم کامل کرد و با یک ضربه بسیار خوب روی ارسال نعمتی، گل دوم پرسپولیس را هم وارد دروازه الریان کرد.

دقیقه 51: فرانک کوم هافبک الریان از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 54: حرکت انفرادی سیامک نعمتی و شوت محکم او از پشت محوطه را فهد یونس به کرنر فرستاد.

دقیقه 55: نفوذ زیبای احسان پهلوان یک موقعیت دیگر برای پرسپولیس خلق کرد که ضربه او را هم مدافعان و دروازه‌بان سراسیمه الریان دور کردند.

دقیقه 57: شهریار مغانلو بار دیگر و این بار روی نفوذ و پاس در عرض امید عالیشاه از جناح چپ توانست سومین گل پرسپولیس در این بازی را نیز وارد دروازه الریان کند.

دقیقه 59: دامه ترائوره مدافع الریان نیز به دلیل خطا روی امید عالیشاه دیگر اخطاری الریان لقب گرفت.

دقیقه 60: ضربه ایستگاهی احمد نوراللهی را دروازه‌بان الریان به سختی برگشت داد و در ادامه نیز ضربه مغانلو از روی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 66: پاس کات‌بک عالیشاه از داخل محوطه جریمه را آل‌کثیر با یک ضربه بی‌دقت به بیرون زد تا این فرصت بسیار خوب برای پرسپولیس از دست برود.

دقیقه 70: کار ترکیبی تیم پرسپولیس و پاس در عرض مهدی ترابی را احمد نوراللهی با شوتی محکم راهی دروازه الریان کرد که فهد یونس با عکس‌العملی خوب مانع از گل چهارم پرسپولیس شد.

دقیقه 88: علی شجاعی موقعیت خوب تک به تک با دروازه‌بان الریان را از دست داد و نتوانست به توپ برسد.

دقیقه 2+90: نفوذ دوباره بازیکنان پرسپولیس بار دیگر این تیم را در موقعیت گلزنی قرار داد، اما این بار هم آل‌کثیر توپ را به بدن دروازه‌بان الریان کوبید تا این فرصت نیز از دست برود.

دقیقه 3+90: شوت سیامک نعمتی وارد دروازه الریان شد اما کمک داور بازی به دلیل برخورد توپ با آل‌کثیر این گل را مردود و آفساید اعلام کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qdvg9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترابی، معمار پرسپولیس برای بازگشت رویایی