تاریخ انتشار: 1400/01/30 11:31
کد خبر: 41065

گل محمدی:از بازیکنانم میخواهم مثل دو بازی قبلی باشند

یحیی گل‌محمدی می‌گوید که اگر تیمش تمرکز بیشتری داشته باشم فرصت پیروزی را خواهد داشت.
گل محمدی:از بازیکنانم میخواهم مثل دو بازی قبلی باشند

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با گوای هند درباره نتایج تیمش گفت: هر نتیجه ای که به دست می‌آید حاصل تلاش یک مجموعه است. نتایج پرسپولیس در آسیا و لیگ داخلی، اصلی ترین دلیلش وجود نسل خوب و جنگجو در این تیم بوده است. یک نسل مبارزه طلب که برای پیروزی جنگیده و هیچ وقت تسلیم نشده است. این نسل شجاع باعث پیروزی شده و همچنین مربیان و عوامل باشگاه که زحمت کشیدند و در کنار این شجاعت باعث شدند این نتیجه رقم بخورد.

وی افزود: در کنار این ها پشتیبانی و حمایت و انرژی مثبت هواداران عامل موثر در نتایج خوب سال های اخیر پرسپولیس بوده است.

او با اشاره به تیم گوآ اظهار داشت: آن ها یک تیم کاملا منظم، تاکتیکی و با دوندگی بالا هستند و شاید سورپرایز لیگ قهرمانان آسیا باشند. فکر کنم از لحاظ روحی و روانی و تاکتیکی به مرحله خوبی رسیدند و فکر کنم نتایجی که تا حالا گرفتند و توانستند دو نیم خوب را متوقف کنند، بر اساس شایستگی و لیاقت بوده است. ما بازی راحتی نخواهیم داشت و باید خیلی با تمرکز باشیم. تیمشان در ضد حمله خیلی خطرناک است و باید بتوانیم از این خطر خوب مراقبت کنیم و نگذاریم به گل برسند. خیلی بازی سختی خواهیم داشت. از بازیکنانم میخواهم مثل دو بازی قبلی باشند و با تمرکز بالا، سه امتیاز مهم و حساس این بازی را بگیریم. مطمئنم اگه خوب تمرکز داشته باشیم و نسبت به بازی های قبلی بیشتر بدوویم و بیشتر بجنگیم، پیروز خواهیم شد.

گل‌محمدی در خصوص گلزنی تیمش عنوان کرد: مطمئنم فردا موقعیت خواهیم داشت و باید خوب استفاده کنیم. همیشه تمرینات گلزنی داشته ایم. دروازه‌بان گوآ واقعا ستاره و یکی از بهترین بازیکنان این تیم بود و چیزی که مهم است داشتن تمرکز و زدن ضربات آخر است. اگر خوب زده شود به گل میرسیم و عملکرد دروازه‌بان هم مهم است. امیدوارم از موقعیت ها خوب استفاده کنیم و باید جوری بازی کنیم که خودمان را در موقعیت زدن ضربه آخر و گل قرار دهیم. این مستلزم این است که از فضاهای کناره و عمق استفاده کنیم. فکر کنم با استفاده از فضا و پاس های عمقی می‌توانیم موقعیت بسازیم. البته عملکرد دروازه‌بان حریف هم اهمیت دارد اما یک چالش و رقابت خوب را خواهیم داشت و امیدوارم این رقابت در نهایت به سود مهاجمان ما باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qdvwa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزیده ای صحبت های سرمربی پرسپولیس بعد از برد مقابل الوحده