تاریخ انتشار: 1400/01/31 11:24
اختصاصی
کد خبر: 40992

فکری به دنبال پاک کردن خاطره بد مقابل مس رفسنجان/ سهمیه بهتر است یا بقا؟!

یکی از حساس ترین بازی های هفته‌ بیستم لیگ برتر، دیدار نفت مسجد سلیمان و مس رفسنجان است که یکی برای بقا و یکی دیگر برای پدیده شدن در لیگ یا حتی کسب سهمیه تلاش‌ می کند.
 فکری به دنبال پاک کردن خاطره بد مقابل مس رفسنجان/ سهمیه بهتر است یا بقا؟!

در حالی که ۴ تیم لیگ برتری درگیر مسابقات آسیایی هستند، سایر تیم ها بازی هایشان را در رقابت‌های داخلی پیگیری می کنند و از فرصت پیش آماده استفاده لازم را می برند تا رتبه خوبی را در جدول به دست آورند. در هفته بیست و یکم، یک مسابقه حساس در مسجد سلیمان برگزار می شود که مس رفسنجان میهمان نفت است. مس رفسنجانی که، یکی از پدیده های مسابقات محسوب می شود و با نتایج درخشانش به دنبال جایگاه خوبی در جدول است. معمولا تیم هایی که سال اول حضورشان در لیگ برتر را تجربه‌ می‌کنند، اول به  دنبال بقا هستند و دوست ندارند که همان سال نخست با لیگ برتر خداحافظی کنند. البته مس رفسنجان این هدف را ندارد و می خواهد در همان سال اول تاریخ سازی کند.  در حال حاضر این تیم شانس کسب سهمیه را دارد و به همین دلیل شاگردان محمد ربیعی عزم خود شان را جزم کرده‌ اند که این شانس را به راحتی از دست ندهند و حداقل جزو چهار تیم بالای جدول قرار بگیرند و منتظر قهرمان جام حذفی باشند.

 (همانطور که می دانید، همیشه تیم چهارم جدول این شان را دارد که در صورت قهرمانی یکی از تیم های اول تا سوم جدول در جام حذفی، سهمیه آسیایی بگیرد).

اما در سوی مقابل شرایط نفت مسجد سلیمان نسبت به مس رفسنجان متفاوت است و فعلا این تیم به دنبال بقا در لیگ است. نفتی که سرمربی سوم خودش را بر روی نیمکت می بیند و محمود فکری پس از استفاء ( برکناری محترمانه!) از استقلال، هدایت این تیم را برعهده گرفته تا اگر آبی پوشان را به هدفش نرساند، نفتی ها را از سقوط نجات دهد. فکری در بازی نخست مقابل سپاهان یک تساوی ارزشمند گرفت که در بازی دومش دوست دارد پیروزی به دست آورد. جالب اینجاست، آخرین حضور فکری در استقلال بازی با همین مس رفسنجان بود که به تساوی انجامیده تا برکناری اش قطعی شود. حال سرمربی سابق آبی ها به دنبال یک خاطره خوب و شیرین از تمیمی است که از آن خاطره خوشی ندارد.

به قلم علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wzed6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 زنگ تفریحی به نام ذوب آهن/ناکامی های ادامه دارد/ مس رفسنجان هم چنان موفق در امتیاز گیری