تاریخ انتشار: 1400/01/31 23:13
کد خبر: 40939

داور باید چند پنالتی برای پرسپولیس مقابل گوا می‌گرفت؟

طبق نظر کارشناس داوری فوتبال کشورمان یکی از پنالتی‌های پرسپولیس مقابل گوای هند از دید داور پنهان مانده است.
داور باید چند پنالتی برای پرسپولیس مقابل گوا می‌گرفت؟

ابراهیم میرزابیگی درباره قضاوت هنا هتاب سوریه‌ای در دیدار پرسپولیس مقابل گوای هند در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: قضاوت این داور در نیمه اول اصلاً‌ مشکلی نداشت و همه تصمیمات وی به درستی اعلام شد. تشخیص داور در خطا‌ها و اخطار‌های این نیمه صحیح بود.

وی درباره دو پنالتی که داور برای پرسپولیس در نیمه اول گرفت، خاطر نشان کرد: پنالتی اول پرسپولیس در دقیقه 17 به درستی اعلام شد و گل این تیم که توسط سیدجلال حسینی در جریان بازی به ثمر رسید نیز مشکلی از لحاظ داوری نداشت. پنالتی دیگر این تیم نیز در 41 به درستی از سوی داور اعلام شد.

این کارشناس داوری درباره عملکرد داوری در نیمه دوم، تصریح کرد:‌ در دقیقه 48 گل آل‌کثیر به درستی از سوی کمک داور آفساید اعلام شد. در دقیقه 59  نیز توپی در محوطه جریمه گوا به دست مدافع تیم هندی برخورد کرد که این صحنه هَند نبود و داور به درستی ادامه بازی داد.

میرزابیگی اشاره کرد: تنها اشتباه داور در دقیقه 78 رقم خورد، جایی که باید روی مهدی عبدی در دقیقه 79 خطای پنالتی گرفته می‌شد، ولی داور به اشتباه خطا اعلام نکرد. به غیر از این صحنه، تیم داوری بازی پرسپولیس - گوا در تصمیمات عملکرد خوبی داشتند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ozoag

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اگر فحش دادند، اخراج‌شان درست است