تاریخ انتشار: 1400/02/02 21:07
کد خبر: 40817

هافبک آبی ها در انتظار چراغ سبز فرهاد

هافبک استقلال تهران برای حضور در مسابقات لیگ قهرمانان به مرز آمادگی رسیده اما هنوز فرصت لازم را از سوی کادرفنی به دست نیاورده است.
هافبک آبی ها در انتظار چراغ سبز فرهاد

استقلال در مصاف با الدحیل قطر با نتیجه ۴ بر سه شکست خورد و در این مسابقه هم فرهاد مجیدی از وینگر چپ‌پای خلاق این تیم استفاده نکرد.

در حالیکه مجیدی برای بازی با الاهلی و الشرطه هم از بابک مرادی استفاده نکرده بود به نظر می‌رسید برای مسابقه مقابل الدحیل در میان بازیکنان تعویضی قرار بگیرد اما او برای سومین بازی متوالی در لیگ قهرمانان نتوانست فرصت حضور در ترکیب را به دست بیاورد.

مرادی در حالی از ترکیب استقلال دور شده که پیش از ابتلا به ویروس کرونا در ترکیب اصلی جای مناسبی پیدا کرده بود و مورد اعتماد کادرفنی قرار داشت. مرادی آخرین بار مقابل ماشین سازی تبریز به میدان رفت و همین بازی موجب شد تا او همانند همبازیانش به کرونا مبتلا شده و از شرایط آمادگی دور شود.

اکنون که یک ماه از دوری مرادی از ترکیب اصلی می‌گذرد پیش بینی می‌شد او بتواند برای مسابقات آسیایی مورد استفاده قرار بگیرد تا همانند عارف غلامی یا دیگر بازیکنانی که به کرونا مبتلا شده بودند دوباره به شرایط ایده آل برسند اما با نظر کادرفنی او با آمادگی در تمرینات فعلا باید در انتظار باشد.

حضور بازیکنانی آماده و خلاقی مانند رضاوند، اسماعیلی، مهری و حتی شجاعیان در خط میانی موجب شده تا ترافیک بالا مرادی را از ترکیب اصلی دور کند که همچنین او در پست مهاجم کناری هم می‌تواند بازی کند اما در این پست‌ها هم آبی پوشان بازیکنان آماده‌ای را در اختیار دارند که فعلا به نظر می‌رسد او باید در انتظار بماند.

هافبک ۲۷ ساله پیش از سفر به عربستان در فرودگاه ابراز امیدواری کرده بود تیمش در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا با غلبه بر حریفان به دور بعدی صعود کند و مطمئنا اشتیاق فراوانی دارد تا در این مسیر بتواند کمک حال مجیدی و آبی‌ها باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qd5mj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خرید جدید آبی ها معرفی شد