تاریخ انتشار: 1400/02/03 15:55
کد خبر: 40784

ماجرای درگیری کلامی منصوریان و تارتار چه بود؟

سرمربیان دو تیم آلومینیوم و پیکان در جریان بازی دیروز هم ثانیه هایی با یکدیگر درگیری کلامی پیدا کردند.
 ماجرای درگیری کلامی منصوریان و تارتار چه بود؟

دیدار آلومینیوم  وپیکان در شرایطی شب گذشته با تساوی یک بر یک به پایان رسید که این مسابقه حساسیت های خاص خود را داشت. شب قبل از این بازی صحبت هایی که علیرضا منصوریان درباره داوری مسابقه انجام داد و ابراز امیدواری کرد تا بیانیه و اعتراض های پیکانی ها به داوری های گذشته در بازی پنجشنبه شب تاثیرگذار نباشد، با ناراحتی مهدی تارتار مواجه شد.

سرمربی پیکان در مصاحبه ای که چهارشنبه شب روی خروجی خبرگزاری ها قرار گرفت دلخوری خودش را از سرمربی آلومینیوم ابراز کرد و از منصوریان خواست که حواسش به تیم خودش باشد و احترام ها را حفظ کند.

در جریان بازی تارتار با توجه به محرومیتی که داشت به جایگاه ویژه ورزشگاه اراک رفت و از آنجا بازی را تماشا کرد. در دقیقه 41 مسابقه وقتی داور اعلام پنالتی به سود پیکان کرد، حسین پاشایی مربی خودروسازان که او نیز محروم بود و کنار تارتار نشسته بود، از روی سکو نکته ای را به نیمکت انتقال داد تا سایر مربیان به دروازه بان بگویند اما همین موضوع زمینه ساز یک جنجال شد.

در این حین علیرضا منصوریان به ناظر بازی و داور چهارم اشاره کرد که پاشایی نباید حرفی بر زبان می‌آورده است. وقتی فریبرز محمودزاده ناظر مسابقه به سمت پاشایی رفت تا از او بخواهد صحبتی انجام ندهد، مهدی تارتار عصبانی شد و خطاب به منصوریان از روی سکو اعلام کرد که او باید حواسش به تیم خودش باشد. سرمربی پیکان اعتقاد داشت منصوریان از ابتدای بازی مدام درباره نیمکت پیکان حرف زده و اینبار هم نباید نکته ای را بر زبان آورد.

در این صحنه تارتار خطاب به منصوریان اعلام کرد: «این داستان را از شب قبل از بازی شروع کرده است». منظور سرمربی پیکان به مصاحبه همتایش در آلومینیوم اراک بود.

منصوریان نیز در جواب به تارتار از کنار زمین گفت: «شما از یک هفته پیش این اتفاقات را شروع کردید.» منظور سرمربی آلومینیوم نیز به اعتراض های پیکان به داوری بود.

در نهایت این ماجرا بعد از ثانیه هایی توقف بازی با دخالت ناظر مسابقه و داور چهارم ختم به خیر شد و پنالتی پیکانی ها نیز زده شد و گل اول بازی را به ارمغان آورد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lwqb8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 رکورد جالب تارتار مقابل استقلال