تاریخ انتشار: 1400/02/05 08:46
اختصاصی؛
کد خبر: 40686

توقف نماینده خوزستانی ایران در آسیا

فولاد نکونام بازنده سربلند/ اشتباهات فردی و درخشش دروازه‌بان النصر کار نماینده ایران را سخت کرد
توقف نماینده خوزستانی ایران در آسیا

فولاد ایران در دیدار برگشت لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر عربستان دو بر صفر شکست خورد تا کارش برای صعود سخت تر شود. البته‌ هنوز هم نماینده ایران شانس صعود از گروهش را دارد و اگر در دو مسابقه آینده اش امتیازات لازم را بگیرد، می تواند، به صعود امیدوار باشد.

شاگردان جواد نکونام در دیدار برگشت مقابل النصر عربستان، متحمل شکست دو بر صفر شدند تا کارشان برای صعود سخت تر شود. آنها در این بازی هم مثل بازی های قبلی با یک فوتبال جسورانه و فیزیکی به مصاف حریف رفتند که شاید اگر اشتباهات فردی و البته درخشش دروازبان النصر نبود، حداقل بازنده زمین نبودند و مثل دیدار رفت یک تساوی ارزشمند به دست می آوردند. النصر در بازی رفت مقابل‌ فولاد با اینکه توپ و میدان را در اختیار داشت، ولی هرچه‌ تلاش کرد، نتوانست بازی خودش را انجام دهد؛ بطوری که سرمربی این تیم مجبور شد بازیکان اصلی اش را تعویض کند تا شاید نفرات ذخیره به زمین بیایند و گره‌ بازی را باز کنند، چون بازیکنان اصلی اسیر فوتبال پرسینیگ و درگیرانه فولاد شده بودند. حتی عبدالرزاق حمدالله که گل دوم النصر را به زیبایی هرچه تمام تر وارد دروزاه فولاد کرد، در بازی رفت بیکار ترین بازیکن زمین بود که اجازه نفس کشیدن به این مهاجم گلزن مراکشی داده نشد.

photo_2021-04-25_01-34-24

فولاد ایران تا قبل از گل اول که با پاس اشتباه مدافع خودشان به ثمر رسید، نمایش خوبی داشت که بعد از گل رو به جلو بازی کرد و بارها تا آستانه باز کردن دروزاه النصر نیز پیش رفت اما درخشش ولید عبداله دروازبان این تیم اجازه نداد گلی به ثمر برسد. او در این مسابقه آنقدر خوب کار کرد تا بهترین بازیکن میدان هم معرفی شود.

 نماینده ایران که نمی خواست بازنده زمین باشد به حملاتش ادامه داد ولی روی ضد حمله گل دوم را پذیرفت تا کارش سخت تر شود و نتواند دو گل را جبران‌ کند.

حال فولاد دو بازی دیگر پیش رو دارد که روی کاغذ راحت تر از النصر به نظر می رسد، چون السد قطر با اینکه تیم پر مهره ای است ولی نوع فوتبالی که انجام می دهد، شکست دادنش دور از دسترس نیست و می شود، از این تیم سه امتیاز را گرفت. بازی رفت دو تیم در حالی با تساوی یک بر یک به پایان رسید که فولاد تا دقایق پایانی از حریفش پیش افتاده بود ولی باز هم روی غفلت گل تساوی را دریافت کرد. دیدار پایانی فولادی ها مقابل الوحده اردن است که برای اردنی ها تشریفاتی خواهد بود، چون این تیم حذف شده و شانسی برای صعود ندارد. با این حال اگر فولاد می خواهد خودش را حذف شده نبیند، اول باید السد را شکست دهد و با امیدواری به مصاف آخرین مسابقه برود.

به قلم علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nrvyx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکایت النصری‌ها از بازیکن فولاد و اقدام مشابه باشگاه ایرانی درAFC