تاریخ انتشار: 1400/02/05 13:30
کد خبر: 40669

مرزبان: سپاهان - پرسپولیس بازی قهرمانی نیست/همچنان در کورس قهرمانی هستیم

سپاهان هفته بیست‌ویکم لیگ برتر را با یک پیروزی مهم در زمین نساجی قائمشهر پشت‌سرگذاشت تا با یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس در صدر جدول قرار بگیرد.
 مرزبان: سپاهان - پرسپولیس بازی قهرمانی نیست/همچنان در کورس قهرمانی هستیم

این رقابت فشرده همچنان ادامه دارد و پرسپولیس برخلاف سال‌های گذشته، این‌بار دیگر کار آسانی برای قهرمانی نخواهد داشت. جالب اینجاست که این دو تیم باید در هفته بیست‌ودوم مقابل هم قرار بگیرند؛ مسابقه‌ای که خیلی‌ها معتقدند می‌تواند سرنوشت قهرمانی را رقم بزند. با این حال علیرضا مرزبان، مربی سپاهان تأکید می‌کند که قرار نیست این بازی قهرمان لیگ را تعیین کند.

*نساجی را در یک‌بازی سخت شکست دادید. درخصوص این بازی صحبت می‌کنید؟

ما در چمن مصنوعی بازی کردیم و این کار سپاهان را سخت‌تر می‌کرد، هر چند که قبل از بازی هم در چمن مصنوعی تمرین کردیم. از طرفی تیم خوب نساجی برای فرار از انتهای جدول مبارزه می‌کند و می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم، به همین دلیل تمرینات را طوری سازماندهی کردیم که کیفیت فوتبالی خوبی را از خودمان به نمایش بگذاریم و 3امتیاز را بگیریم. خوشبختانه این اتفاق هم رخ داد.

*بعد از 10نفره شدن هم به‌خوبی مقاومت کردید.

کارت قرمزی که به نژادمهدی دادند، ناحق بود چون مهاجم حریف در موقعیت آفساید قرار داشت. ما بعد از 10نفره شدن مجبور شدیم در لاک دفاعی فرو برویم و دیگر نتوانستیم پرسینگ از جلو را انجام دهیم. نساجی هم فشار زیادی وارد می‌کرد ولی ما تلاش کردیم تا نظم خودمان را از دست ندهیم و چشم به ضد‌حملات داشتیم.

*گل احسان حاج‌صفی هم فوق‌العاده بود و حالا بیشتر مشخص می‌شود که خرید باارزشی انجام داده‌اید. درست است؟

من خیلی خوشحالم که احسان گل زد. الان در شرایطی هستیم که نتایج مثبتی می‌گیریم و همچنان در کورس قهرمانی هستیم. البته می‌دانیم این مبارزه تا روز آخر لیگ ادامه پیدا خواهد کرد و درگیری بزرگی خواهیم داشت با دیگر تیم‌هایی که برای قهرمانی مبارزه می‌کنند. بهتر است که گزینه‌های اصلی برای خودمان را روی این مسئله بگذاریم که بازی به بازی جلو برویم و کیفیت خوبی از خودمان به نمایش بگذاریم. ما الان نباید به قهرمانی فکر کنیم و فقط باید روی بازی بعدی تمرکز داشته باشیم. ما رقیبانی داریم که کیفیت خوبی دارند و اعتقاد من این است که تا قبل از هفته آخر قهرمان لیگ مشخص نخواهد شد. تمام هدف ما این است که فوتبال زیبایی را ارائه  کنیم.

*فکر نمی‌کنید حضور پرسپولیس و استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، این دو تیم را از لحاظ جسمانی دچار مشکل کرده و شما از این فرصت نهایت استفاده را ببرید؟

نماینده‌های ایران در آسیا نمایش خوبی دارند و هر 4تیم از حیثیت لیگ ایران به‌خوبی دفاع کرده‌اند. اینکه آیا این تیم‌ها بعد از بازی‌ها با شرایطی خسته برمی‌گردند، مشخص نیست. آنها می‌توانند با احساسی مثبت به بازی‌های لیگ برگردند و انگیزه‌های بیشتری خواهند داشت. از طرفی این رقابت نیاز به تجربه بزرگ دارد و همانطور که اشاره کردم رقابت قهرمانی تا هفته آخر ادامه خواهد داشت. هر تیمی بتواند با این فشار زندگی کند و کنار بیاید و امنیت تاکتیکی و روانی خوبی داشته باشد، می‌تواند روز آخر قهرمان شود.

*خیلی‌ها معتقدند بازی سپاهان و پرسپولیس قهرمان لیگ را مشخص می‌کند. نظر شما چیست؟

من چنین نظری ندارم و بازی‌های باقی‌مانده همه اهمیت دارند. هر تیمی ممکن است امتیاز از دست بدهد و مهم این است که بازی به بازی فکر کنیم. بازی ما و پرسپولیس نقش تعیین‌کننده و صددرصد برای قهرمانی نخواهد داشت چون بازی‌های زیادی باقی‌مانده است. البته مهم این است که در بازی با پرسپولیس کیفیت خوبی را به نمایش گذاشته و نماینده خوبی برای اصفهان باشیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xodab

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مرزبان: نژادمهدی به ناحق اخراج شد