تاریخ انتشار: 1400/02/06 14:12
کد خبر: 40614

آسیایی‌ها یا سپاهان، گل‌گهر و بقیه/ برگزاری لیگ قهرمانان آسیا به سود چه کسی خواهد بود؟

«پس از پایان یافتن مسابقات لیگ‌قهرمانان آسیا در مرحله گروهی، بلافاصله لیگ برتر با هیجان بیشتر آغاز خواهد شد»
آسیایی‌ها یا سپاهان، گل‌گهر و بقیه/ برگزاری لیگ قهرمانان آسیا به سود چه کسی خواهد بود؟

دهم اردیبهشت ماه مسابقات لیگ‌قهرمانان آسیا در مرحله گروهی به پایان خواهد رسید و‌چهار نماینده کشورمان باز خواهند گشت تا لیگ‌بیستم از سر گرفته شود.

در غیاب نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا ، هفته بیست‌ویکم با چهار بازی برگزار شد و‌چهار بازی دیگر که یک سوی آن ۴ تیم حاضر در مسابقات آسیایی بودند به آینده و زمان نا‌مشخصی موکول شد.

طبق برنامه ارائه شده جمعه ۱۷ اردیبهشت هفته ۲۲ آغاز می‌شود و پرسپولیس و استقلال به مصاف رقبای اصفهانی خود می‌روند و تراکتور هم ۱۸ اردیبهشت در مقابل پیکان قرار خواهد گرفت.

تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ قهرمانان در ۱۸ روز ۶ بازی را به صورت فشرده پشت سر گذاشته و در این سمت  تیم‌هایی همچون سپاهان، پیکان، آلومینیوم، گل‌گهر، نساجی، نفت مسجد‌سلیمان، نفت آبادان و مس  یک بازی و ذوب‌آهن، سایپا، شهر خودرو و ماشین سازی هیچ بازی رسمی انجام ندادند.

قطعا فشردگی بازی‌ها آن هم هر سه روز یک بازی برای بازیکنان آسیایی کمی سخت است و نمایندگان کشورمان را با خستگی بازیکنان مواجه خواهد کرد و این امر ممکن است بر عملکرد آنها در مسابقات لیگ خصوصا در جدال بالا نشینان جدول تأثیر‌گذار باشد.

WhatsApp Image 2021-04-26 at 13.08.06

در این سو تیم‌های دیگر به علت برگزار نشدن بازی‌هایشان از شرایط مسابقه فاصله گرفته‌اند و یکی دو هفته‌ای زمان لازم است که تیم‌ها به شرایط عادی خود برگردند و این موضوع هم می‌تواند آنها را دچار چالش کند.

بدین ترایب به نظر می‌رسد در هفته ۲۲ نباید انتظار بازی‌های خیلی با کیفیتی را در لیگ برتر داشت خصوصا که همه تیم‌ها توجیه‌های خود را برای عدم نتیجه‌گیری احتمالی خواهند داشت اما نکته مهم اینجاست که تیمی به اهدافش می‌رسد که بی هیچ بهانه‌ای به دنبال ارائه بالاترین سطح فنی خود در همه مسابقات و تحت هر شرایطی باشد.

حالا باید صبر کرد و دید کدام دسته عملکرد بهتری از خود به جای خواهند گذاشت، آسیایی‌ها یا لیگ برتری‌ها؟


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nrv8x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 رقابت سرخ و آبی با ستاره های اصفهانی
اسطوره ایرانی لیگ قهرمانان آسیا چه کسی است؟