تاریخ انتشار: 1400/02/08 08:21
کد خبر: 40478

پنجعلی:این شکست تلنگر خوبی بود/نمی‌شود همه بازی‌ها را با برد به پایان رساند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت : شاگردان گل محمدی در این فصل فینالیست و قهرمان لیگ قهرمانان آسیا خواهند بود.
پنجعلی:این شکست تلنگر خوبی بود/نمی‌شود همه بازی‌ها را با برد به پایان رساند

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرنگار در خصوص عملکرد این تیم مقابل الوحده امارات گفت: پرسپولیس مثل دیدارهای گذشته بازی را خوب شروع و خوب هم به پایان رساند، اگرچه به نظر من فرصت‌های گلزنی زیادی را از دست داد و نتوانست موقعیت‌های خود را تبدیل به گل کند. فوتبال هیچ‌وقت قابل پیش‌بینی نبوده و تیمی از قبل برنده نیست.

وی اضافه کرد: این شکست تلنگر خوب و بجایی بود تا بازیکنان پرسپولیس به خود بیایند و در دیدارهای بعدی این نتیجه را جبران کنند، چرا که اعتقاد دارم نمی‌شود همه بازی‌ها را با برد به پایان رساند. در فوتبال اتفاقات زیادی رخ می‌دهد و من احساس می‌کنم پرسپولیس باز هم مثل فصل گذشته فینالیست لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود و این بار شاگردان گل محمدی جام قهرمانی را کسب خواهند کرد.

کاپیتان سابق پرسپولیس در خصوص دیدار بعدی این تیم مقابل الریان قطر تصریح کرد: خوشبختانه دست کادر فنی برای این بازی باز است. در واقع یک تیم 22 نفره داریم و نمی‌شود عنوان کرد که بازیکنی همیشه فیکس و از قبل در ترکیب ثابت خواهد بود و هر بازیکنی که وارد زمین می شود در تفکرات تاکتیکی کادر فنی عملکرد مثبتی از خود بجای می‌گذارد. حتما پرسپولیس مقابل الریان برنده خواهد بود و این تیم  برای رسیدن به فینال این رقابت‌ها باید به چیز دیگری فکر نکند.

وی در خصوص اینکه آیا مشکلات مالی و عدم دریافت مطالبات تمرکز را از بازیکنان پرسپولیس گرفته است، افزود: اصلا فکر نمی‌کنم بازیکنان پرسپولیس تحت تاثیر مشکلات مالی عملکرد خوبی در زمین مسابقه نداشته باشند و آن چیزی که خیلی مهم و ارزشمند است، اینکه حمایت هواداران و عشقی که همیشه پشت تیم و بازیکنان است و بازیکنان هم به این امر واقف هستند و برای خوشحالی آنها همیشه تلاش می‌کنند، البته مشکلات مالی در باشگاه است و باتوجه به اینکه من نزدیک به باشگاه هستم در جریانم که مسئولان و مدیریت باشگاه تمام تلاش خود انجام می دهند تا آنها را حل کنند.

پنجعلی عنوان کرد: بخاطر تحریم‌هایی که وجود دارد، خیلی از طلب‌های باشگاه را نمی‌توانند وصول کنند و امیدوارم به زودی مشکلات حل شود و شرایطی که تیم از نظر فنی و تاکتیکی دارد برای قهرمانی بیش از هرچیز دیگر پرسپولیس نزدیک شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bed5v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از گل‌نزدن‌ تا اشتباهات کوچک/ باختی که پرسپولیس را هوشیار کرد