تاریخ انتشار: 1400/02/09 12:54
کد خبر: 40396

مدافع ذوب‌آهن: باید استقلال را شکست بدهیم/ در منطقه خطر هستیم ولی اصلا به سقوط فکر نمی‌کنیم

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: تیم ما موقعیت خطرناکی در جدول دارد اما به هیچ عنوان به سقوط فکر نمی‌کنیم.
 مدافع ذوب‌آهن: باید استقلال را شکست بدهیم/ در منطقه خطر هستیم ولی اصلا به سقوط فکر نمی‌کنیم

وحید محمدزاده در خصوص وضعیت فعلی ذوب‌آهن در تعطیلات لیگ برتر گفت: ما روزی دو جلسه تمرین می‌کنیم و این فشار تمرینات به دلیل تعظیلی لیگ برتر است که واقعا برای ما و مربیان کلافه‌کننده است. این موضوع حتی روی کیفیت بازی‌ها هم تاثیر منفی می‌گذارد اما باید با این وضعیت کنار بیاییم. ما در تمرینات روی مسائل بدنی کار می‌کنیم و مجتبی حسینی هم اعتقاد ویژه‌ای به آمادگی بدنی بازیکنان دارد. امیدوارم در ادامه لیگ نتایج خوبی بگیریم و این تعطیلی تاثیر منفی در تیم ما نداشته باشد.

محمدزاده در خصوص تقابل با استقلال تهران تاکید کرد: این بازی برای ما مهم است، در واقع تمام بازی‌های ما تا پایان فصل حکم فینال را دارند و باید خوب امتیاز بگیریم. استقلال بعد از بازگشت به ایران ممکن است از لحاظ بدنی با مشکل مواجه شود و از طرفی نکته مثبت این است که آنها بر خلاف تیم ما در شرایط مسابقه قرار دارند. بازی با استقلال در ورزشگاه آزادی اصلا آسان نیست  اما ما با توجه به موقعیتی که در جدول داریم حتما باید این تیم را شکست بدهیم. فکر می‌کنم پتانسیل گرفتن 3 امتیاز را هم داریم.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص قرار گرفتن این تیم در بین گزینه‌های سقوط تصریح کرد: شرایط جدول این را نشان می‌دهد که در منطقه خطر هستیم ولی ما اصلا به سقوط فکر نمی‌کنیم. خوشبختانه ذوب‌آهن بعد از حضور مجتبی حسینی شرایط خوبی پیدا کرده و امیدوارم در ادامه لیگ نتایج خوبی بگیریم و خودمان را بالا بکشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45rb5d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 وراتی خطاب به گواردیولا: دهانت را ببند!