تاریخ انتشار: 1400/02/10 15:11
اسماعیلی از ترکیب خارج شد
کد خبر: 40337

ترکیب احتمالی استقلال مقابل الشرطه

احتمال می رود که فرهاد مجیدی برای دیدار با الشرطه که فقط نیازمند کسب پیروزی است، تیمش را با سه مهاجمش وارد زمین کند.
ترکیب احتمالی استقلال مقابل الشرطه

 نتایج شب گذشته رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باب میل آبی پوشان رقم نخورد و استقلال برای صعود به مرحله بعد این بازی ها، باید الشرطه عراق را شکست دهد و هر نتیجه ای غیر از پیروزی، به حذف استقلال منجر خواهد شد.

فرهاد مجیدی در تجربه دیگر حضور بر روی نیمکت استقلال، رشید مظاهری را درون چارچوب دروازه تیمش قرار می دهد. مظاهری در بازی قبلی ستاره تیمش مقابل الاهلی بود و با مهار چندین موقعیت عربستانی ها، یک امتیاز حساس و کلیدی را برای تیمش کسب کرد.

خط دفاعی استقلال در بازی با الاهلی بهتر از دو جدال با الدحیل کار کرد. بعید به نظر می رسد مجیدی به ترکیب خط دفاعی تیمش دست بزند. عارف غلامی مقابل نماینده عربستان خوب و موثر ظاهر شد و زوج او در کنار سیاوش یزدانی مقابل الشرطه به میدان خواهند رفت.

با توجه به مصدومیت و غیبت نادری، هروویه میلیچ مدافع کروات آبی پوشان در سمت چپ خط دفاعی برای تیمش انجام وظیفه می کند. وریا غفوری نیز که در نیمه دوم دیدار با الاهلی خوب ظاهر شد و بهترین بازیکن زمین نیز شد، در سمت راست خط دفاعی به میدان می رود.

مهدی مهدی پور در لیگ قهرمانان آسیا مهره کلیدی و موثری برای استقلال بوده است. او در بازی امروز در ترکیب اصلی تیمش به میدان می رود. فرشید اسماعیلی که یکی از مهره های اصلی آبی پوشان در این رقابت ها بوده و عملکرد درخشانی داشته، این بازی را از دست داد. احتمالا مجیدی برای تقویت کمربند خط میانی تیمش، از مسعود ریگی استفاده ببرد. آرش رضاوند همچون سایر بازی های گذشته، در میانه میدان در برابر الشرطه بازی خواهند کرد.

از آنجایی که استقلال برای صعود به کسب پیروزی نیاز مبرمی دارد، مجیدی تیمش را با تمام مهره های تهاجمی اش به میدان می فرستد. شیخ دیاباته با رهایی از بند مصدومیت می تواند از ابتدا برای استقلال به میدان برود. ارسلان مطهری نیز که در نقش یک مهاجم گلزن و گلساز ظاهر شده، در ترکیب اصلی حضور دارد. مهدی قایدی که توجهات بسیاری را به خودش جلب کرده، در این بازی نیز برای آبی پوشان به میدان می رود تا بار تهاجمی استقلال افزایش یابد.

 

ترکیب احتمالی استقلال مقابل الشرطه:

رشید مظاهری – عارف غلامی – سیاوش یزدانی – هروویه میلیچ – وریا غفوری – مهدی مهدی پور – مسعود ریگی – آرش رضاوند – ارسلان مطهری – مهدی قایدی – شیخ دیاباته

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mqr6b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ پیچیده ترین گروه لیگ قهرمانان آسیا!/ ساق های خسته و پاس های اشتباه آبی ها

استقلال چگونه صدرنشین مرحله گروهی شد؟
پاسخ به یک تردید بزرگ در لیگ قهرمانان؛